28-09-2013, 12:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2013, 12:57 PM ja muutjaks oli vanaisa.)
Tervist,
Ehk aitate kaasa mõelda minu probleemile.
sissejuhatuseks:
sain mingi aeg tagasi ´97 E420 vaguni omanikuks. Aparaat liigub üsna talutavalt aga nagu ikka nii vanadel asjadel, on tal ka mõningad vead küljes.
hetkeseis:
sõidab, keerab ja pidurdab. Alustuseks sai vahetatud kõik vedelikud ja filtrid (v.a kütusefilter, mis saab esmaspäeval tehtud).
Katalüsaatorid eelmise omaniku poolt vahetet.
Küünlad vahetasin ise ära - kontaktivahed kontrollisin üle, peale läksid sellele motole soovitatud tavalised copper elektroodidega non-resistor Boschid.
Süütepoolid kõik töötavad, piibud terved.
Vaakumilekkeid nagu ka ei tuvastanud niipalju kui sisselaske peal vollisid uuritud sai.
Kütuserõhu regulaator - võtsin vaakumvolli töötava mootoriga maha, midagi mootori töös ei muutunud, kütust ka regulaatorist ei voolanud, peaks siis vast diafragma korras olema. Eraldi rõhku mõõtnud pole - ei oma vastavat kella paraku.
Mootor käib tühikäigul ebaühtlaselt, sõites sellest aru ei saa aga eks see olegi V8 mootorite rõõm. Segu rikas, sumpsist tunneb korralikku benavingu.
Kütusekulu (ca 90% maantee (100...130kmh), 10% linn) on 12l/100km).
Generic koodilugeja annab vigadeks:
P0170 -Fuel Trim (Bank 1)
P0173 -Fuel Trim Malfunction (Bank 2)
P0301 -Cylinder 1 Misfire Detected
P0305 -Cylinder 5 Misfire Detected
P0306 -Cylinder 6 Misfire Detected
Rohkem koode pole.
Live data näitab et lambdad liiguvad kenasti ja vilkalt oma voltide vahemikus, seega need nagu väsinud või katki ei tohiks olla.
Minu arusaamise järgi on olukord selline et aju timmib mingil põhjusel kütust (air-fuel ratio) nii rikkaks kui saab ja kui sein ette tuleb, annab veakoodid 0170 ja 0173.
Edasi, nii rikka segu puhul peaks misfire tavaline olema.
Miks aga aju segu rikkaks keerab? Viga võiks olla vaakumlekkes(-tes), nässus O2 anduris(-tes), surema hakkavas MAF sensoris?
Õrn lootus on, et ehk benafilter nii umbes et ei anna piisavalt kütust kätte aga see küll rohkem soovunelm
Olen Mersude poole pealt üsna tume, aidake kaasa mõelda, kogemused on siinsetel kodanikel kindlasti olemas
Ei tahaks niisama lambist juppe vahetama hakata, seda enam et nii O2 andurid kui ka MAF pole just odavad asjad.
Abi vajaka.
Ehk aitate kaasa mõelda minu probleemile.
sissejuhatuseks:
sain mingi aeg tagasi ´97 E420 vaguni omanikuks. Aparaat liigub üsna talutavalt aga nagu ikka nii vanadel asjadel, on tal ka mõningad vead küljes.
hetkeseis:
sõidab, keerab ja pidurdab. Alustuseks sai vahetatud kõik vedelikud ja filtrid (v.a kütusefilter, mis saab esmaspäeval tehtud).
Katalüsaatorid eelmise omaniku poolt vahetet.
Küünlad vahetasin ise ära - kontaktivahed kontrollisin üle, peale läksid sellele motole soovitatud tavalised copper elektroodidega non-resistor Boschid.
Süütepoolid kõik töötavad, piibud terved.
Vaakumilekkeid nagu ka ei tuvastanud niipalju kui sisselaske peal vollisid uuritud sai.
Kütuserõhu regulaator - võtsin vaakumvolli töötava mootoriga maha, midagi mootori töös ei muutunud, kütust ka regulaatorist ei voolanud, peaks siis vast diafragma korras olema. Eraldi rõhku mõõtnud pole - ei oma vastavat kella paraku.
Mootor käib tühikäigul ebaühtlaselt, sõites sellest aru ei saa aga eks see olegi V8 mootorite rõõm. Segu rikas, sumpsist tunneb korralikku benavingu.
Kütusekulu (ca 90% maantee (100...130kmh), 10% linn) on 12l/100km).
Generic koodilugeja annab vigadeks:
P0170 -Fuel Trim (Bank 1)
P0173 -Fuel Trim Malfunction (Bank 2)
P0301 -Cylinder 1 Misfire Detected
P0305 -Cylinder 5 Misfire Detected
P0306 -Cylinder 6 Misfire Detected
Rohkem koode pole.
Live data näitab et lambdad liiguvad kenasti ja vilkalt oma voltide vahemikus, seega need nagu väsinud või katki ei tohiks olla.
Minu arusaamise järgi on olukord selline et aju timmib mingil põhjusel kütust (air-fuel ratio) nii rikkaks kui saab ja kui sein ette tuleb, annab veakoodid 0170 ja 0173.
Edasi, nii rikka segu puhul peaks misfire tavaline olema.
Miks aga aju segu rikkaks keerab? Viga võiks olla vaakumlekkes(-tes), nässus O2 anduris(-tes), surema hakkavas MAF sensoris?
Õrn lootus on, et ehk benafilter nii umbes et ei anna piisavalt kütust kätte aga see küll rohkem soovunelm
Olen Mersude poole pealt üsna tume, aidake kaasa mõelda, kogemused on siinsetel kodanikel kindlasti olemas
Ei tahaks niisama lambist juppe vahetama hakata, seda enam et nii O2 andurid kui ka MAF pole just odavad asjad.
Abi vajaka.
E420