05-09-2013, 09:12 PM
Lugu jätkub. ABS-i pump toimib...võtsin releed vahelt ära ja tegin otseülekande...hakkas surisema. Ka pumba peal asetsevad releed sai prooviks asendatud - tulemusteta. Siis hakkasime Võsalt saadud spikri järgi juhtmestikku läbi tilistama ning otsest viga ei leidnud. Kuid...kaudse küll...tagadifri küljes oleva anduri näol. Esimeste andurite oomid on ametlikult antud 1100-2300 oomi ning mõõtmistulemus oli ca 1700 oomi. Tagumise anduri oomid on ametlikult 600-1600 oomi ja mõõtmistulemuseks saime 722 oomi.
Et kas tagumine andur võib olla siis tulukese alalise põlemise põhjuseks? Või on keegi hiljaaegu oma autol andurid üle mõõtnud ning milliste tulemustega?
Et kas tagumine andur võib olla siis tulukese alalise põlemise põhjuseks? Või on keegi hiljaaegu oma autol andurid üle mõõtnud ning milliste tulemustega?
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)