21-08-2013, 10:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2013, 10:51 PM ja muutjaks oli mbc220cdi.)
Vahepeal leidsin "võimaluse" koormata mootorit "korralikult" ja peale seda pole paaril päeval probleemi tundnud, pöörded ei kõigu, seisma jäämisest rääkimata.
Sama on juhtunud juba varem kui olin Eestist eemal ja auto oli naise käes, ilmnes pöörete kõikumine ja mootori seiskumine, lasin siis naisel kohalikku töökotta minna kontrolli ja kuigi ühtegi konkreetset viga ei leitud tunnistasid töökoja vennad et "piitsutasi" autot pisut, peale seda probleem taandus, kuid tuli nädala pärast tasapisi tagasi.(naine sõidab väga ökos stiilis, madalad pöörded, suured käigud)
Kuidas käitub see mootor kui õhulugeja ei tööta korralikult või kui väljalaske süteemis on mingi takistus? Ainukesed loogilised asjad mis minu arvates mootori koormamisega "korda" võivad minna?
P.S. MB esinduse diagnostikasse lähen nii kui nii aga kuna järgmised paar nädalat on autot igapäevaselt vaja teen rooli ja klaviatuuri tagant niipalju diagnostikat kui annab. Kõige parem oleks kui mis tahes detail seda viga põhjustab lõplikult otsad annaks siis oleks hea viia mittekäivituv auto remonti, muidu on tulemus nagu eelmistel kordadel e. see päev kui auto remondis ühtegi probleemi ei ilmne ja katsu siis korras auto korda teha.
P.S. 1. Heater Booster probleeme ei ole kuna see on välja lülitatud.
Sama on juhtunud juba varem kui olin Eestist eemal ja auto oli naise käes, ilmnes pöörete kõikumine ja mootori seiskumine, lasin siis naisel kohalikku töökotta minna kontrolli ja kuigi ühtegi konkreetset viga ei leitud tunnistasid töökoja vennad et "piitsutasi" autot pisut, peale seda probleem taandus, kuid tuli nädala pärast tasapisi tagasi.(naine sõidab väga ökos stiilis, madalad pöörded, suured käigud)
Kuidas käitub see mootor kui õhulugeja ei tööta korralikult või kui väljalaske süteemis on mingi takistus? Ainukesed loogilised asjad mis minu arvates mootori koormamisega "korda" võivad minna?
P.S. MB esinduse diagnostikasse lähen nii kui nii aga kuna järgmised paar nädalat on autot igapäevaselt vaja teen rooli ja klaviatuuri tagant niipalju diagnostikat kui annab. Kõige parem oleks kui mis tahes detail seda viga põhjustab lõplikult otsad annaks siis oleks hea viia mittekäivituv auto remonti, muidu on tulemus nagu eelmistel kordadel e. see päev kui auto remondis ühtegi probleemi ei ilmne ja katsu siis korras auto korda teha.
P.S. 1. Heater Booster probleeme ei ole kuna see on välja lülitatud.