15-08-2013, 04:07 PM
w203 2,2cdi 105kw mootoriga universaal, manuaal kastiga toodetud 02 dets.
Probleem mootori tööga, olen käinud diagnostikates ja mitmetes remonditöökodades seni pole keegi aru saanud milles viga, "arvatakse" et pihusti probleem aga kindlalt ei oska keegi midagi väita. Kuna Pärnus siis MB esindusse siin pole mõtet pöörduda, kui võimekas on Tallinna MB esindus sedalaadi probleeme lahendama?
Sümptomid - aeg-ajalt pöörded kõiguvad kergelt tühikäigul, vahel jääb seisma kuid käivitub kohe uuesti. Mõnikord kohe ei käivitu vaid mingi 10-20sek pärast(kuskil suuremal ristmikul on see 20sek ikka väga pikk aeg
). Sõites vahel tundub justkui jääks mootor seisma 0,5sek ja siis käivituks ise uuesti, teeb n.ö. ühe jõnksu, vahel teeb neid jõnkse rohkem.
Kuskil 70% ajast ei ilmne ühtegi viga.
Kuna see viga on pikemat aega püsinud lahenduseta ostsin lihtsa veakoodi lugeja ja isegi peal seisma jäämist ja mittekäivitumist ühtegi veateadet mida obd2 pistikust lugeda auto ei genereerinud.
Igasugune nõu on teretulnud, ei tahas hakata igaks juhuks pihusteid vahetama ja hiljem avastada et mingi andur või pistik jamas.
Järgmine "diagnostika" plaan on minna auto24ringile ja vigane detaile autost välja "põletada", kui selleks detailiks on pihusti siis kas sellise teguviisiga on oht et hävineb ka osa mootorist? (kui pihusti jääb lahtisesse või kinnisesse asendisse vms, kui see on üldse reaalne)
Probleem mootori tööga, olen käinud diagnostikates ja mitmetes remonditöökodades seni pole keegi aru saanud milles viga, "arvatakse" et pihusti probleem aga kindlalt ei oska keegi midagi väita. Kuna Pärnus siis MB esindusse siin pole mõtet pöörduda, kui võimekas on Tallinna MB esindus sedalaadi probleeme lahendama?
Sümptomid - aeg-ajalt pöörded kõiguvad kergelt tühikäigul, vahel jääb seisma kuid käivitub kohe uuesti. Mõnikord kohe ei käivitu vaid mingi 10-20sek pärast(kuskil suuremal ristmikul on see 20sek ikka väga pikk aeg
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Kuskil 70% ajast ei ilmne ühtegi viga.
Kuna see viga on pikemat aega püsinud lahenduseta ostsin lihtsa veakoodi lugeja ja isegi peal seisma jäämist ja mittekäivitumist ühtegi veateadet mida obd2 pistikust lugeda auto ei genereerinud.
Igasugune nõu on teretulnud, ei tahas hakata igaks juhuks pihusteid vahetama ja hiljem avastada et mingi andur või pistik jamas.
Järgmine "diagnostika" plaan on minna auto24ringile ja vigane detaile autost välja "põletada", kui selleks detailiks on pihusti siis kas sellise teguviisiga on oht et hävineb ka osa mootorist? (kui pihusti jääb lahtisesse või kinnisesse asendisse vms, kui see on üldse reaalne)