09-08-2013, 08:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2013, 11:42 AM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere,
Natuke off-topic, aga ehk annavad härrased andeks.
Kahtlemata on kroomiga märgi vaatamine silmale ilus, kuid kroomitud märgi lisamine olemasolevale turvapadjakattele võib tähendada seda, et sellesama silmaga enam tulevikus halva õnne korral eriti midagi vaadata ei õnnestu.
Ei pea paika arvamus, et Mercedes ei paigaldanud turvapatjadele eraldi kroomitud märke vanematel autodel näiteks kulude kokkuhoiu või disainerite veidra ilumeele tõttu. Sellel on siiski parem põhjus ja põhjuseks on turvalisus.
Turvapadjakatteid testitakse sõltuvalt autost natuke erinevatel tingimustel, kuid üldiselt peavad need töötama vahemikus -40 kuni +80 kraadi. Nendel temperatuuridel peab turvapadjakate purunema ettenähtud jõuga ettenähtud joont mööda nii, et katte küljest ei eraldu kilde, tükke ega muud, mis võiks inimesele turvapadja plahvatuse korral ohtlik olla.
Oletades, et õues on -20 kraadi ja juba minut pärast sõidu algust õnnestub Sul linnakiirusel kellegagi nii õnnetult kokku põrgata, et muidu midagi viga ei olekski, kuid turvapadi avaneb, võib igasugune kahtlast päritolu pealekleebitud märk sõna otseses mõttes kildudeks puruneda ning tungida läbi juhi silmalaugude.
Tean, et W124 ei ole tänaseks selline auto, millega väga talvel sõita tasuks, kuid ka suvisel ajal on arvestades selle kaadervärgi löögijõudu igasugune turvapadjakatte külge paigaldatud lisaobjekt juhile ohtlik.
Kui vaadata, mis moel ja kui tugevalt kinnituvad originaal märgid turvapadjakatetele ning mis materjalist need valmistatakse, on arusaadav, et läks aastaid enne kui neid piisavalt hästi tegema õpiti ja samas ka turvaliseks lugema hakati. Seetõttu olen üsna veendunud, et originaalvaruosakoodi märgile eraldi ei ole olemas, sest see ei tagaks kliendi turvalisust ja osta saab uuemat kroomitud märgiga varianti ilmselt vaid koos turvapadjakattega.
Minu eeltoodud tekst pole kahtlemata soovitus ilus vidin monteerimata jätta, vaid on lihtsalt selgituseks sellele, miks vanemate Mercedeste rooli keskosad on sellised nagu nad on. Mõnikord aitab selle teadmine autost ja selle kummaliste lahenduste tagamaadest veelgi rohkem lugu pidada.
Parimate soovidega,
Tauno
Natuke off-topic, aga ehk annavad härrased andeks.
Kahtlemata on kroomiga märgi vaatamine silmale ilus, kuid kroomitud märgi lisamine olemasolevale turvapadjakattele võib tähendada seda, et sellesama silmaga enam tulevikus halva õnne korral eriti midagi vaadata ei õnnestu.
Ei pea paika arvamus, et Mercedes ei paigaldanud turvapatjadele eraldi kroomitud märke vanematel autodel näiteks kulude kokkuhoiu või disainerite veidra ilumeele tõttu. Sellel on siiski parem põhjus ja põhjuseks on turvalisus.
Turvapadjakatteid testitakse sõltuvalt autost natuke erinevatel tingimustel, kuid üldiselt peavad need töötama vahemikus -40 kuni +80 kraadi. Nendel temperatuuridel peab turvapadjakate purunema ettenähtud jõuga ettenähtud joont mööda nii, et katte küljest ei eraldu kilde, tükke ega muud, mis võiks inimesele turvapadja plahvatuse korral ohtlik olla.
Oletades, et õues on -20 kraadi ja juba minut pärast sõidu algust õnnestub Sul linnakiirusel kellegagi nii õnnetult kokku põrgata, et muidu midagi viga ei olekski, kuid turvapadi avaneb, võib igasugune kahtlast päritolu pealekleebitud märk sõna otseses mõttes kildudeks puruneda ning tungida läbi juhi silmalaugude.
Tean, et W124 ei ole tänaseks selline auto, millega väga talvel sõita tasuks, kuid ka suvisel ajal on arvestades selle kaadervärgi löögijõudu igasugune turvapadjakatte külge paigaldatud lisaobjekt juhile ohtlik.
Kui vaadata, mis moel ja kui tugevalt kinnituvad originaal märgid turvapadjakatetele ning mis materjalist need valmistatakse, on arusaadav, et läks aastaid enne kui neid piisavalt hästi tegema õpiti ja samas ka turvaliseks lugema hakati. Seetõttu olen üsna veendunud, et originaalvaruosakoodi märgile eraldi ei ole olemas, sest see ei tagaks kliendi turvalisust ja osta saab uuemat kroomitud märgiga varianti ilmselt vaid koos turvapadjakattega.
Minu eeltoodud tekst pole kahtlemata soovitus ilus vidin monteerimata jätta, vaid on lihtsalt selgituseks sellele, miks vanemate Mercedeste rooli keskosad on sellised nagu nad on. Mõnikord aitab selle teadmine autost ja selle kummaliste lahenduste tagamaadest veelgi rohkem lugu pidada.
Parimate soovidega,
Tauno