02-08-2013, 11:08 PM
(22-08-2009, 10:51 PM)wdb240 Kirjutas: Asi segaseks läinud. Püüan natukene valgustada. See et käiku vahetab halvasti ja värin see masinal võib tekkida mitmest erinevast asjast. Näit: Hüdrotrafo on vigane nagu silberis öeldi. Ja mõned klapid mustad . Ilmselt on viga selles, et pole ammu vahetatud sul käigukasti õli. (Soovitan vahetada iga 60 000km tagant). Õli on läinud väga mustaks, kandnud ja ladestanud mustust igalepoole käigukasti süsteemi ja seda kätte saada üsna raske. Silberil on võimalus püüda seda välja uhada uue õliga (seda nad nimetavadki läbi pesuks). Kahjuks Hüdrotrafo ei ole avatav detail ja sealt seest mustust kätte saada väga raske. Selleks et seda kõike ideaalselt puhtaks saada tuleks sul lasta neil läbi pesta sealt Ca 30-40L uut õli. Seda on kolm korda rohkem, kui sulle hetkel pakuti. Lisaks kui veel tosool kasti õlisse on sattunud siis vaja ära vahetada esimene radiaator. See siis sellise vea kurjajuur. S-klassidel aga seda viga minuteada ei olnud. Ühesõnaga on asi nii, et kui läbipesu õliga asja ei paranda, siis vaja juppe vahetada. Kindlasti ei pruugi see piirduda ainult hüdrotrafo ja käigukasti õli vahetusega. Seal võib viga olla hoopis hüdraulika plokis endas, mis neid käike ja trafot juhib.Seda juppi sulle aga seal kindlasti ei mainitud.
Kasutaja R129 aga pakub sulle uut lahendust. Nimelt on olemas spetsiaalne käigukasti pesu aine, mis mõeldudki Mercedestele just selliste probleemide lahendamiseks. Aine mis lisatakse käigukasti õli sisse ja liigub ja peseb kasti sisemust kõikjalt kus õli liigub. Ka hüdrotrafo seest suudab ta välja pesta mustust ja sodi ja ka tosooli, mida õli iseenesest ei seo ja seetõttu ka sealt välja ei too. Selge on aga üks, kahjustunud detaili tema uueks ei suuda muuta. Kui ikka tegemist on detailide kulumisega ja purunemisega, siis vaja vahetada vajalikud detailid. Miks sellist pesu silber ise ei teosta on aga lihtne. Seda pesuainet ei ole Mercedes ise välja mõtelnud ja seepärast puudub ka toode nende enda varuosa riiulilt. See ei tähenda, et seda saksamaal Mercedese esindused ei kasutaks. Olen kuulnud ka sellist lugu, et BMW esindus on MB esindusest seda ainet ise käinud küsimas ja uurinud infot selle asja kohta :-D
Igaljuhul on mõtet proovida asja ennem pesta spets ainega, mille järgselt on kohe selge, et kas käigukasti detailid füüsiliselt katki või on asi peale pesu nüüd korras. Kui pesta ainult õliga on väga suur võimalus et ei saa asja tegelikult puhtaks ja vahetad halvasti pestud korras detailid uute asjade vastu. Pärast seda töötab kast kindlasti 100% :-D Kuid hinnad???.....Hüdrotrafo lett on ca 25000kr ja hüdraulika ploki lett ca 14000 kr. ma kardan arvama , et silber mainis siiski esimene asi sulle hüdraulika plokki hinda ja võibolla vaja vahetada ka hüdrotrafo..
Mis imeaine see on, palju vaja on ühe kasti jaoks, kust saab ja palju maksab?
ootan diskussiooni