Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
käidud nüüd siis  mersus ja tehtud test
#23
(22-08-2009, 10:51 PM)wdb240 Kirjutas: Asi segaseks  läinud. Püüan natukene  valgustada. See et käiku vahetab halvasti ja  värin see masinal võib tekkida mitmest erinevast asjast. Näit: Hüdrotrafo on vigane  nagu silberis  öeldi. Ja mõned  klapid  mustad . Ilmselt on viga selles, et pole  ammu vahetatud sul käigukasti õli. (Soovitan vahetada iga  60 000km tagant). Õli on  läinud  väga mustaks, kandnud ja ladestanud mustust igalepoole käigukasti süsteemi ja seda kätte saada üsna  raske. Silberil on võimalus püüda seda välja uhada uue  õliga (seda nad nimetavadki läbi pesuks). Kahjuks  Hüdrotrafo ei ole avatav detail ja sealt seest mustust kätte saada väga raske. Selleks et seda  kõike  ideaalselt puhtaks saada tuleks sul lasta neil läbi pesta sealt Ca 30-40L uut õli. Seda on  kolm korda rohkem, kui sulle hetkel pakuti. Lisaks  kui veel tosool kasti õlisse on sattunud siis vaja  ära vahetada esimene  radiaator. See siis sellise vea kurjajuur. S-klassidel aga seda viga minuteada ei olnud. Ühesõnaga  on asi nii, et kui läbipesu õliga asja ei paranda, siis vaja  juppe vahetada. Kindlasti ei pruugi see piirduda ainult  hüdrotrafo ja  käigukasti õli vahetusega. Seal võib viga  olla hoopis  hüdraulika  plokis endas, mis  neid käike  ja trafot juhib.Seda  juppi sulle aga seal kindlasti ei mainitud.
Kasutaja R129 aga pakub sulle uut lahendust. Nimelt on  olemas  spetsiaalne  käigukasti pesu aine, mis mõeldudki Mercedestele just selliste  probleemide  lahendamiseks. Aine mis lisatakse käigukasti õli sisse ja  liigub ja peseb  kasti sisemust  kõikjalt kus õli liigub. Ka  hüdrotrafo seest suudab ta  välja pesta mustust ja  sodi ja ka tosooli, mida  õli iseenesest ei seo ja seetõttu ka  sealt välja  ei too. Selge on aga  üks, kahjustunud  detaili tema  uueks ei suuda muuta. Kui ikka tegemist on detailide kulumisega  ja purunemisega, siis vaja  vahetada vajalikud  detailid. Miks sellist pesu silber ise ei teosta on aga lihtne. Seda  pesuainet ei ole  Mercedes ise välja mõtelnud  ja seepärast puudub ka  toode nende enda varuosa riiulilt. See ei tähenda, et seda saksamaal Mercedese esindused ei kasutaks. Olen kuulnud ka sellist lugu, et BMW esindus on MB esindusest seda ainet ise  käinud  küsimas  ja uurinud  infot selle asja kohta :-D
Igaljuhul on mõtet proovida asja ennem pesta spets ainega, mille järgselt on kohe selge, et kas käigukasti detailid  füüsiliselt katki või on asi peale pesu nüüd korras. Kui pesta ainult õliga on väga suur võimalus et ei saa asja  tegelikult puhtaks  ja  vahetad halvasti pestud korras detailid uute asjade vastu.  Pärast seda  töötab kast kindlasti  100%  :-D Kuid hinnad???.....Hüdrotrafo lett on ca 25000kr ja hüdraulika ploki lett ca 14000 kr. ma kardan arvama , et silber mainis siiski esimene asi sulle hüdraulika plokki hinda ja võibolla vaja vahetada ka hüdrotrafo..


Mis imeaine see on, palju vaja on ühe kasti jaoks, kust saab ja palju maksab?
ootan diskussiooni
Vasta


Sõnumeid selles teemas
käidud nüüd siis mersus ja tehtud test - Autor: teesalu - 19-08-2009, 11:44 PM
RE: käidud nüüd siis  mersus ja tehtud test - Autor: thalenfrei - 02-08-2013, 11:08 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 350cdi kett läks puruks! Mis nüüd saab? Maakas123 48 28,452 30-03-2017, 07:27 PM
Viimane postitus: Maakas123
  W220 '02. Vahetasin aku ja nüüd plindris... kalle68 20 15,622 19-02-2013, 05:00 PM
Viimane postitus: virgo
  Väga kena 140 siis myygis indrek 11 6,651 24-09-2006, 01:31 AM
Viimane postitus: Pikk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne