29-07-2013, 11:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2013, 11:26 AM ja muutjaks oli väikemees.)
Läbivuseks on hea kitsamad rehvid, pidamiseks laiemad. Samal põhjusel kasutatakse ka talvel kitsamaid rehve.
Näiteks pehmel maastikul sõites vajub esisild sisse. Juhul kui ees on laiad rehvid, siis on tagasillaveoga palju raskem esirattaid sellest mudast läbi suruda.
Lisaks võiks siis olla väiksem velg ja kõrgem rehv. Põllul sõitmiseks oleks muidugi hea korralik mudarehv, kuid siis peaksid vist juba autot tõstma hakkama.
Siit leiad ka sobivad rehvid ja mõõdud: Tabeli allosas on pehmetesse oludesse ja mõõdud ka sellised, mis ilma probleemideta alla peaks minema.
http://lauren.kosei.ee/kumhoRT-gravel.html
Näiteks pehmel maastikul sõites vajub esisild sisse. Juhul kui ees on laiad rehvid, siis on tagasillaveoga palju raskem esirattaid sellest mudast läbi suruda.
Lisaks võiks siis olla väiksem velg ja kõrgem rehv. Põllul sõitmiseks oleks muidugi hea korralik mudarehv, kuid siis peaksid vist juba autot tõstma hakkama.
Siit leiad ka sobivad rehvid ja mõõdud: Tabeli allosas on pehmetesse oludesse ja mõõdud ka sellised, mis ilma probleemideta alla peaks minema.
http://lauren.kosei.ee/kumhoRT-gravel.html