22-07-2013, 12:51 PM
(22-07-2013, 12:48 PM)MerSeedus Kirjutas: Küsimus siis selline - kus selline asi asub 2,6 (R6) ilma katita mootoril.
Külmalt käivitub auto väga hästi ja töötab ideaalselt, kui mootor on töösoe siis käivitamine suht vaevaline. Jääb mulje nagu aju saaks signaali selle kohta ,et mootor on külm ja kapoti all hull bensu hais (ujutab üle) õhuklapp nagu oleks koguaeg kinni. Muidugi kütusekulu ka metsik. Soojalt läheb käima nagu käivitaksid autot mis on täis tõmmanud. Mingi relee klõpsub seal kapoti all pritsungipea juures ja täpselt nii nagu jummal juhatab! Eks lõpuks väsib aku ka ära.
See suur kopsik, milles liigub ÕKM taldrik, mootorile tarbitud õhukogust reedabki.
Loe KE-Jeti kohta otsingust tulevat.