22-07-2013, 12:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2013, 12:40 PM ja muutjaks oli porku.)
(22-07-2013, 10:51 AM)wdb240 Kirjutas: EHK siis, kui DIFER on vale ülekandega, auto reaalne kiirus läbi ESP ja KÄIGUKASTI arvutuste kohaselt metsas.
Kuni kardaanini on KASTI AJU rahul mootori pöörete aeglustamise ja kordistamisega, sest kõiki komponente mõõdab seal tema otse.( jah kui kast ikka 100% korras ja ei libise). Mootori kiiruse kordistamisest ja auto liikumise kiirusest saab ta tagasisidemena ABS/ESP plokilt, kuna viimane mõõdab realselt rataste pöörlemiskiirusi/auto liikumis kiirust.
Kui nüüd kast teab, et meie oleme sellise mootori kiiruse juures kordistanud kardaani kiirust selliste ülekannetega, siis auto kiirus peab olema täpselt selline. +/- mingi lubatud vea %.
Kui aga mootori pööre ja auto kiirus läbi teada olevate ülekannete muutub ebarealseks, siis ei saa ju taga difer libiseda. Kasti aju jaoks on tõenäolisem ikka kasti libisemine. Selliseid asju ei saagi testriga diagnoosida, sest paraku pole diagnostika nii kaugele loodud.
Kõige lihtsam... vaadata testriga nelja ratta kiirust maanteel sõites. Kui tagasild esimesest ikka erinema hakkab, siis difer vale ülekandega. Sama probleem tuleb ka siis esile , kui panna ERIMÕÕTU rehvid esi ,taga sillale.
Difri ülekannet aga tuleks ikka alati enne vahetust kontrollida. Taga serva peal sisse löödud ülekande arv. Kui ei tea , mis õige ülekanne olema peab, siis VIN koodi abil saab aidata.
Ülekanne 3,27 ( uuel ja vanal ) ja siiski differ paukus ja tõesti oli lõtk selline nagu eelpool sai mainitud.
Kõik paugud ja matsud tulid difrist, peale selle välja vahetamist kadus paukumine ära. ( Löögiga hambumine ja lõtk olid mõlemad esindatud. )
Maas sai paljudele näidatud, kuidas lõtk oli ja lõpptulemuseks oli see, et ei jõudnud enam käega kuskile poole toda keerata, ühesõnaga, hambad jooksid arvatavasti valesti omavahel kokku ja jäi kinni. auto all oleks see aga paukumist kohe tähendanud.
Kas oli samamoodi avari reziimis ka eelmise kastiga, seega see oli lihtsalt üks osa kogu lahendusest.
kui kast ja esp mõõdaks erinevaid kiirusi, siis peaks viga olema igal käigul, aga kui vältidda kolmandat siis kast avarii reziimi ei kasuta..
ESP Ajult pistikut ära võttes läheb siiski kogu kast kohe avarii reziimi ja välja saab selle alles siis kui pistik järgi tagasi ühendada.
Aga mulle meeldib, et aitate kaasa mõelda.