22-07-2013, 08:56 AM
(22-07-2013, 12:22 AM)porku Kirjutas: Differ :
vahetasin ära, difris oli selline lõtk, et kui tõstuki peal ühe ratta ringi tõmbasin siis sai see üks teha pool ringi enne kui teine ratas liikuma hakkas.
Seega hambad maas või tigu kutu, seega vahetus oli lihtsam lahendus.
Ei ole loogiline. Hammaste puudumine tekitab löögiga hambumist.
Küll tekitab säärase lõtku satelliitide telje nihkumine või suur lõtk raamis (ükskõik, kumma kulumise tõttu).
Vahetus toimiva vastu on lühiajaliselt odavaim ravim. Kas uue siise kaeti ka enne allakeeramist? Mihandne pilt sealt vastu vaatas?
(22-07-2013, 12:22 AM)porku Kirjutas: PRaegu hakkasin mõtlema, et kas ei või mõni Kardaani probleem olla?
Et suuremal jõul väänab kardaani ja siis mõtleb, et käik libiseb kuna jõudu ei rakendata.. Kuigi samas on see kahtlane, sest teise käiguga kiirendades toimib kõik just nii nagu vaja.
Proovi kardaani väänata ja siis paku uuesti.
Vaata skeemi, millised komponendid 3. käigu korral töötavad. Seal see kala ongi. Aga kalast lahti saab vaid kasti seibideks lammutades... Mis omakorda tähendab, et kord lahkama asudes tasub juba kõik üle kaeda ja vajadusel tõbised tükid välja vahetada.