19-07-2013, 03:02 PM
Panen siia ühe rumala postituse vahele ( kuna ma ise ka kastidest suurt midagi ei tea ja noh automaat kast seotud veel igasugu erinevate muude elektroonika vidinatega.. )
Küsimus siis :
Kas kasti korralikust resetist ja läbi pesemisest ja korraliku õli vahetusest võib antud juhul piisada?
Kuna ise olen IT inimene siis tean, et erinevad elektroonika vidinad suudavad korralikult omale uusi kombeid külge hankida..
Kirjutan siia jutu siis mis eestpoolt ka läbi käis millest selline järeldus.
1. Vana differ oli omadega nii läbi, et tõstukil ühte ratast ringi tõmmates hakkas järgmine alles siis ringi käima kui tõmmataval rattal pool ringi oli tehtud.
2. Esimesed anomaaliad olid sellised : Foori alt täiesti rahuliku kaasiga startides käis läbi selline nõks nagu oleks keegi tagant olijatest tagant otsa sõitnud.
( Peale seda kast veel toimis ilusti kusjuures )
3. Kas läks avarii reziimi järgmisel päeval kui kiiruselt 40 Kickdowni tegin, sealt käis läbi üks jõhkram nõks ja seejärel süttis mootori tuli.
Seega, kas võib olla, et kastil on lihtsalt see mälus kinni, et ükskord see käik libises ja ei läinud sisse, ning nüüd keeldub lihtsalt selle käigu kasutamisest?
Boschi seadme otsas sai küll need vead mälust kustutatud, kuid nagu siin eelnevalt olen aru saanud, et mb kasti puhul pole Ilma Star-ita suurt midagi teha?
ma isegi lihtsalt prooviks seda resetimise varjanti, kindlasti on see kuidagi ka liht inimesele teostatav?
Süle arvuti puhul on lihtne.. aku ära, laadija ära ja sisse lülitamise nupp 30 sekk alla, kokku tagasi ja ongi valmis...
Kui see ei aita siis sama protseduur ilma Bios-i patareita läbida...
Seega äkki aku juhtmed maha, süüde sisse, tuled peale ja kogu vool masinast välja sel viisil? Kui mälu kivil voolu pole siis ta ei saa ju midagi meelde jätta..
Küsimus siis :
Kas kasti korralikust resetist ja läbi pesemisest ja korraliku õli vahetusest võib antud juhul piisada?
Kuna ise olen IT inimene siis tean, et erinevad elektroonika vidinad suudavad korralikult omale uusi kombeid külge hankida..
Kirjutan siia jutu siis mis eestpoolt ka läbi käis millest selline järeldus.
1. Vana differ oli omadega nii läbi, et tõstukil ühte ratast ringi tõmmates hakkas järgmine alles siis ringi käima kui tõmmataval rattal pool ringi oli tehtud.
2. Esimesed anomaaliad olid sellised : Foori alt täiesti rahuliku kaasiga startides käis läbi selline nõks nagu oleks keegi tagant olijatest tagant otsa sõitnud.
( Peale seda kast veel toimis ilusti kusjuures )
3. Kas läks avarii reziimi järgmisel päeval kui kiiruselt 40 Kickdowni tegin, sealt käis läbi üks jõhkram nõks ja seejärel süttis mootori tuli.
Seega, kas võib olla, et kastil on lihtsalt see mälus kinni, et ükskord see käik libises ja ei läinud sisse, ning nüüd keeldub lihtsalt selle käigu kasutamisest?
Boschi seadme otsas sai küll need vead mälust kustutatud, kuid nagu siin eelnevalt olen aru saanud, et mb kasti puhul pole Ilma Star-ita suurt midagi teha?
ma isegi lihtsalt prooviks seda resetimise varjanti, kindlasti on see kuidagi ka liht inimesele teostatav?
Süle arvuti puhul on lihtne.. aku ära, laadija ära ja sisse lülitamise nupp 30 sekk alla, kokku tagasi ja ongi valmis...
Kui see ei aita siis sama protseduur ilma Bios-i patareita läbida...
Seega äkki aku juhtmed maha, süüde sisse, tuled peale ja kogu vool masinast välja sel viisil? Kui mälu kivil voolu pole siis ta ei saa ju midagi meelde jätta..