18-07-2013, 08:41 AM
Mootori temperatuuri probleem nüüd lahendatud, visko oligi põhjuseks.
Mainitud vidinad endiselt vajaka, eriti olen huvitatud potentsiomeetri proovimisest, tahaks mootori tühikäigu lõpuks korda saada.
Pole el. skeemi hetkel käepärast - kas süütelukust läheb + juhe otse starterile või on seal vahel mõni relee/kaitse vms? Praegu selline lugu, et mõni kord (ca ühel juhul 10-st) ei taha mootor käivituda ehk starter ei tee piuksugi, kui süütevõtit keerata, ainult bensupumba relee (?) teeb kapoti all häält. Starteri tõmberelee sai just vahetatud tutika vastu, starter sai võetud pulkadeks ja selle seisukord on sisuliselt uueväärne, isegi harjad pole praktiliselt kulunud. Aku ja starteri klemmid on kõik puhastatud ja annavad korralikku ühendust. Kui juhe läheb otse starterile, siis jääb üle ainult süütelukk?
Tõnu
(29-05-2013, 10:55 PM)MantaOwner Kirjutas: ..
Kui kellelgi on potentsiomeetrit (kood 0280101008) või õhulugejat (kood 0280217100) prooviks pakkuda, siis PS abiks.
Sai ostetud el. antenn, mille teleskoobi osa ei tööta korralikult, on kellelgi pakkuda täies pikkuses töötavat teleskoobi osa (esinduses pakutav on teada)?
..
Mainitud vidinad endiselt vajaka, eriti olen huvitatud potentsiomeetri proovimisest, tahaks mootori tühikäigu lõpuks korda saada.
Pole el. skeemi hetkel käepärast - kas süütelukust läheb + juhe otse starterile või on seal vahel mõni relee/kaitse vms? Praegu selline lugu, et mõni kord (ca ühel juhul 10-st) ei taha mootor käivituda ehk starter ei tee piuksugi, kui süütevõtit keerata, ainult bensupumba relee (?) teeb kapoti all häält. Starteri tõmberelee sai just vahetatud tutika vastu, starter sai võetud pulkadeks ja selle seisukord on sisuliselt uueväärne, isegi harjad pole praktiliselt kulunud. Aku ja starteri klemmid on kõik puhastatud ja annavad korralikku ühendust. Kui juhe läheb otse starterile, siis jääb üle ainult süütelukk?
Tõnu