16-07-2013, 11:25 PM
(16-07-2013, 09:37 AM)kentq Kirjutas: Kapott ning esimesed tiivad on alumiiniumist (või tsingitud). Roostet tuleks mujalt otsida, koopa sisemised ääred, tagaluugi liistuvahed. Suvel on tagumiste airmatikute lekkimist raskem tuvastada. Nende vahetus muidugi hirmkallis ka pole, 500 euro kanti. Airmaticu pumba toimimist tasub kontrollida. Kui istuda taha kongi (võiks raskem mees või naine olla) siis peab pump lööma ning tagumist otsa kergitama. Kui ei tee seda või on kohvi siis jällegi 500 euri kergem. Talvel külmadega kohe probleemid.Kui ma õieti aru sain siis suured E klassi vead sai kõrvaldatud 2003 aasta novembris, ja see isend on 2003 detsember, minu arvates sinna alla käis ka see lekkiv käigukast vms. Roostest pole kusagil jälge, kuna auto enne Belgias olnud
2003 aasta on kahtlane valik. Siis käis minuteada käigukasti õli jahutus mootori radika sees oleva radika kaudu, mis kippus reeglina lekkima ning jahutusvedelik käigukasti minema.
Testisõidul tuleks jälgida käiguvahetust. Igasuguse kiirenduse korral (kii rahuliku kui jõulisema) puhul ei tohiks jõnksutamist olla ja mootori pöörded ei tohiks kõikuda. Kui see on nii siis tuleb käigukastiga tegeleda (läbipesu, hüdromuhvi vahetus).
Hea kui sillad ka väga ei koliseks. Remont omajagu kallis.
Tagumine pagassi kate kui on elektriga võiks ka töödata.
kent
Mercedes-Benz E 220 2.2 CDI 100kW