06-07-2013, 05:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2013, 07:59 PM ja muutjaks oli porku.)
Nii veidikene uut infot.
Paukumine tuli difrist see on nüüd korras, küll aga kast lollitab mind ikkaveel.
Sai diagnostis käidud ( Bosch seadme otsas )
Veakoodid järgmised :
Kastist tuleb kood : P2502 ( gear is implausable )
Mootorist tuleb kood 15 ( Can signal from gearbox control signal impobable )
Ehk siis kast ja ESP ei suhtle omavahel ?
Vead sai kõik maha lastud, ajude pistikuid lahti võetud puhastatud tagasi pistetud,
Tõstukiga ülesse tõstetud, kasti alt pistik kontrollitud, juhtmed korras..
Veel ideid mida proovida?
Kast mingi hetk lihtsalt ei vaheta enam käike, see on siis veakirjeldus.. Viga hakkab alates kolmandast käigust ja rahulikult sõites.. kui jalga sirgeks lükkan siis vahetab justkui kõik käigud.
Kohe varsti teen uue testi, ühendan ESP ajult juhtme tagant ära vaatan mida kast siis mõtleb ja kas üldse mõtleb.
ESP ajult juhe ära ja tulemus :
Jääb kohe 2 käigu peale toppama, tip-tronic ei toimi, kiirust ei näita jne jne .
Seega kuskilt sealt need ühenduse probleemid arvatavasti alguse saavad siiski..
Kasti sümptomid ilma selle juhtmeta täpselt samasugused..
Kasti küljest on pistik üle vaadatud ja see toimib, tuleb vist hakata kõiki kaitsmeid ükshaaval üle käima..
AGA keegi on kunagi selle ESP aju ka laiali tõmmanud. ( Jäljed näha, mingit sorti hermeetikuga on ta seal kokku tagasi pandud.. )
Kuradi hea oleks kui saaks mõne teise masina pealt aju testiks.
Nüüd kohe kaitsmeid ükshaaval välja kakkuma ja lakkuma...
Eriti debiilne on see, et kui Tip-Tronicuga söödan ette, teise käigu siis töötab kõik laitmatult, kui üle selle hakkan söötma siis mõnda aega töötab ja sisi paneb vägisi teise käigu juurde..
Oleks vaja kasti õli üle kontrollida, aga sellel pole tehase poolt varrast sees selle jaoks, peab vist esindusse minema õli mõõtma .
Paukumine tuli difrist see on nüüd korras, küll aga kast lollitab mind ikkaveel.
Sai diagnostis käidud ( Bosch seadme otsas )
Veakoodid järgmised :
Kastist tuleb kood : P2502 ( gear is implausable )
Mootorist tuleb kood 15 ( Can signal from gearbox control signal impobable )
Ehk siis kast ja ESP ei suhtle omavahel ?
Vead sai kõik maha lastud, ajude pistikuid lahti võetud puhastatud tagasi pistetud,
Tõstukiga ülesse tõstetud, kasti alt pistik kontrollitud, juhtmed korras..
Veel ideid mida proovida?
Kast mingi hetk lihtsalt ei vaheta enam käike, see on siis veakirjeldus.. Viga hakkab alates kolmandast käigust ja rahulikult sõites.. kui jalga sirgeks lükkan siis vahetab justkui kõik käigud.
Kohe varsti teen uue testi, ühendan ESP ajult juhtme tagant ära vaatan mida kast siis mõtleb ja kas üldse mõtleb.
ESP ajult juhe ära ja tulemus :
Jääb kohe 2 käigu peale toppama, tip-tronic ei toimi, kiirust ei näita jne jne .
Seega kuskilt sealt need ühenduse probleemid arvatavasti alguse saavad siiski..
Kasti sümptomid ilma selle juhtmeta täpselt samasugused..
Kasti küljest on pistik üle vaadatud ja see toimib, tuleb vist hakata kõiki kaitsmeid ükshaaval üle käima..
AGA keegi on kunagi selle ESP aju ka laiali tõmmanud. ( Jäljed näha, mingit sorti hermeetikuga on ta seal kokku tagasi pandud.. )
Kuradi hea oleks kui saaks mõne teise masina pealt aju testiks.
Nüüd kohe kaitsmeid ükshaaval välja kakkuma ja lakkuma...
Eriti debiilne on see, et kui Tip-Tronicuga söödan ette, teise käigu siis töötab kõik laitmatult, kui üle selle hakkan söötma siis mõnda aega töötab ja sisi paneb vägisi teise käigu juurde..
Oleks vaja kasti õli üle kontrollida, aga sellel pole tehase poolt varrast sees selle jaoks, peab vist esindusse minema õli mõõtma .