06-07-2013, 04:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2013, 04:36 AM ja muutjaks oli porku.)
1)Mul oli siin kaks aastat tagasi talvel selline tore teine sünnipäev, et ise ka ei uskunud, et ma sealt tervelt välja tulin.. ja üteks et siinkohal oli asjaolude kokkulangevus see mis tegelikult ära päästis.
Sõitsin siis veel mazdaga, suund Tallinn - Türi
Tõdva lähedal tuli kurvi tagant täiesti ootamatult mulle vastu Teine mazda, millel oli käru peal veel üks mazda, ilma igasuguse hoiatuseta viskas see auto ennast libedaga risti teepeale, tõmbas enda alla kaks rida..
Minu esimene mõte oli, et keeran kraavi, sest kärule või autole otse sisse sõita oleks olnud tunduvalt hullemate tagajärgedega, Kuna mul oli veel veidi pidurdus maad siis ma seda koheselt ei realiseerinud vaid otsustasin hoogu niipalju vähendada kui üldse võimalik ja seejärel teelt ära kaduda.
Oleks ma kärule otsa sõitnud, oleks suure tõenäosusega selle mazda sealt kärupealt oma autole otse klaasi saanud, teise autoga kokkupõrge kiiruselt 90 oleks ka suht ränk olnud 97 aasta "Turvalises japanlases"
Seega tundus tõesti kraav ainukese väljapääsuna..
Aga täpselt sel hetkel kui aeg tundus paras kraavi keeramiseks, tekkis paremale poole täpselt minu auto laiune teeperv mille pealt ma ilusti mööda mahtusin.
( Tol hetkel oli minu peegli ja käru vahe healjuhul 40cm, kuid sellel kiirusel ja sellises olukorras ütleks, et tõesti hästi mahtus )
Ja lõpptulemuseks, suutsin mina teepeale jääda ja ka teine auto suutis teele jääda, olgugi, et ta jäi risti keset teed ja sai oma käruga ise pihta.
Kohe kui seisma sain läksin välja ja autost väljunud mehed küsisid mult kohe, et kas ma kartsin ka..
Vot see oli üks korralik elamus.
Neid oli 5 Meid oli 3, seega ei taha teadagi kuidas see teistmoodi lõppenud oleks..
Kõige parem on see, et mul oli kõrval istmel üks tütarlaps ja taga veel üks sõber kes vaatasid kogu selle "üllatuse" Hetkel kõrvalt aknast välja.. ka see oli vedamine, sest kiljuvate ja karjuvate kaaslastega oleks olnud tunduvalt raskem mõistlike otsuseid vastu võtta..
Ja nüüd alles mõned nädalad tagasi juhtusin selle sama inimesega ühes autos olema kes mulle tookord vastu sõitis ja läks ka jutt kõige ohtlikumate olukordade peale mis ette on tulnud..
Kui ta seda sama lugu läbi oma silmade rääkis oli täitsa huvitav kuulata.. kui ma poole jutu pealt jutu lõpuni rääkisin, siis olid ülejäänud inimesed korralikus hämmingus, sest me realselt nägime üksteist teist korda elus kahe aastase vahega, seega näod küll meeles pold .
2) Siis kui olin alles load kätte saanud ja omasin 88 aasta galanti tema tohutute kw-de arvuga mida oli tervelt 110.
Tulin mina oma tuuning relvaga Pärnust türi poole kiirusel nii umbes 140 km/h
Lõikasin kurve nagu rallis ikka tehakse, kui ühel hetkel läksin kole julgeks ja lõikasin veidi pimedas kurvis..
Olin täiesti rahulikult juba vastassuunas kui vastu tuli üks minusugune ralli äss, kes oli otsustanud sel samal kurvil möödasõidule minna.. Nii siis sai tõestatud, et kolm vahtralehega liiklejat mahuvad väga kenasti vändra kitsastele teedele kõrvuti, küll aga olin mina ainuke kes lõpetas korraliku piruetiga aga seekord siiski jälle teepeal, tol hetkel käis kõik no nii kiiresti, et vähemalt pooltest asjadest ei saanud aru,
Tean vaid niipalju kui eemalt jalutanud jalakäija rääkida suutis, sest nendest kahest autost ei viitsinud kumbki hoogu maha võtta, et uurima tulla kas elus üldse olen.
Olukorra lahendus oli selline :
Kohe kui nägin pimedast kurvist lähenevaid autosid ( mis olid hõivanud mõlemad sõidusuunad ) Keerasin mina rooli no nii järsult paremale, et pehmema vedruga masin oleks vist üle katuse ka läinud, järgmisel hetkel tabasin, et kohe lõpetan kraavis ja keerasin ilma mõtlemata kohe vasakule tagasi, selleks hetkeks olid need teised autod juba möödas ja algas minu ette aste, ma ausalt ei tea mis sel hetkel juhtus ja mida ma tegin, aga ma lõpetasin risti keset teed ohutuledega ja peale tiritud käsipiduriga ja sees teine käik...
Loogiline seletus on see, et ma käsipiduriga ennast kuidagi sinna teepeale jätsin ja kusjuures tookord oli õnneks suvi.
3) Ei olnud isegi mina ise roolis, Kulgesime Golf III-mega Türilt pealinna kiirusel 90 km/h, Talv, ilm kuradi ilus ja kõik nagu õige, Nõks enne Kehtnat on üks selline tore kurv mis on isegi järsu kurvina tähistatud. ( mõlemal pool teed punased majad )
Järsku ilma igasuguse hoiatuseta läksime seal kurvi peal külglibisemisse ja korralikult risti, vasakus teeservas oli peatunud üks Peogot Partner ohutuledega, ma istusin tol hetkel taga istmel ja vaatasin sellele vennale otse silma ja oleks saanud ka tema ajalehte lugeda kui tal see käes oleks olnud, seal lohisesime kuidagimoodi mööda, tegime poolteist piruetti ja maandusime tagurpidi kuskile tee otsa kõrvale, kus oli hang, mis oli golfist vähemalt 5 korda suurem, sealt põrkasime tagasi teepeale, (vahepeal jäi ka muusika vait, sest makk lendas lihtsalt rahumeeli armatuuri vahelt välja selle tagumise kokkupõrkega. )
Peale põrget saime kätte järgmise valli, seekord ninaga. Siis tuli kiire käivitus ja tagurdasime korralikult teepeale tagasi.
Läksime autost välja ja mis me näeme kogu kahju, üks ära kukkunud summuti pütt, selle viskasime pagasnikusse ja siis üle tee vaadates nägime katuse peal ühte audit, jooksime sinna ja saime teada, et tema maandus sinna minut enne meid ja teepervel seisnud peogot oli sealt põgenend ja peatus seal just et näha kas audi poiss terve omadega on.
Seal audi mehega juttu rääkides nägime vähemalt kolme autot mis tulid sealt veel külgees, kuid need olid uuemad ja uhkemad ja pääsesid arvatavasti kontrollide abil.
Ja noh siin mõned juhtumid veel aga inimesed ei jõuaks nii pikka juttu lugeda, seega jätkan teine kord.
Sõitsin siis veel mazdaga, suund Tallinn - Türi
Tõdva lähedal tuli kurvi tagant täiesti ootamatult mulle vastu Teine mazda, millel oli käru peal veel üks mazda, ilma igasuguse hoiatuseta viskas see auto ennast libedaga risti teepeale, tõmbas enda alla kaks rida..
Minu esimene mõte oli, et keeran kraavi, sest kärule või autole otse sisse sõita oleks olnud tunduvalt hullemate tagajärgedega, Kuna mul oli veel veidi pidurdus maad siis ma seda koheselt ei realiseerinud vaid otsustasin hoogu niipalju vähendada kui üldse võimalik ja seejärel teelt ära kaduda.
Oleks ma kärule otsa sõitnud, oleks suure tõenäosusega selle mazda sealt kärupealt oma autole otse klaasi saanud, teise autoga kokkupõrge kiiruselt 90 oleks ka suht ränk olnud 97 aasta "Turvalises japanlases"
Seega tundus tõesti kraav ainukese väljapääsuna..
Aga täpselt sel hetkel kui aeg tundus paras kraavi keeramiseks, tekkis paremale poole täpselt minu auto laiune teeperv mille pealt ma ilusti mööda mahtusin.
( Tol hetkel oli minu peegli ja käru vahe healjuhul 40cm, kuid sellel kiirusel ja sellises olukorras ütleks, et tõesti hästi mahtus )
Ja lõpptulemuseks, suutsin mina teepeale jääda ja ka teine auto suutis teele jääda, olgugi, et ta jäi risti keset teed ja sai oma käruga ise pihta.
Kohe kui seisma sain läksin välja ja autost väljunud mehed küsisid mult kohe, et kas ma kartsin ka..
Vot see oli üks korralik elamus.
Neid oli 5 Meid oli 3, seega ei taha teadagi kuidas see teistmoodi lõppenud oleks..
Kõige parem on see, et mul oli kõrval istmel üks tütarlaps ja taga veel üks sõber kes vaatasid kogu selle "üllatuse" Hetkel kõrvalt aknast välja.. ka see oli vedamine, sest kiljuvate ja karjuvate kaaslastega oleks olnud tunduvalt raskem mõistlike otsuseid vastu võtta..
Ja nüüd alles mõned nädalad tagasi juhtusin selle sama inimesega ühes autos olema kes mulle tookord vastu sõitis ja läks ka jutt kõige ohtlikumate olukordade peale mis ette on tulnud..
Kui ta seda sama lugu läbi oma silmade rääkis oli täitsa huvitav kuulata.. kui ma poole jutu pealt jutu lõpuni rääkisin, siis olid ülejäänud inimesed korralikus hämmingus, sest me realselt nägime üksteist teist korda elus kahe aastase vahega, seega näod küll meeles pold .
2) Siis kui olin alles load kätte saanud ja omasin 88 aasta galanti tema tohutute kw-de arvuga mida oli tervelt 110.
Tulin mina oma tuuning relvaga Pärnust türi poole kiirusel nii umbes 140 km/h
Lõikasin kurve nagu rallis ikka tehakse, kui ühel hetkel läksin kole julgeks ja lõikasin veidi pimedas kurvis..
Olin täiesti rahulikult juba vastassuunas kui vastu tuli üks minusugune ralli äss, kes oli otsustanud sel samal kurvil möödasõidule minna.. Nii siis sai tõestatud, et kolm vahtralehega liiklejat mahuvad väga kenasti vändra kitsastele teedele kõrvuti, küll aga olin mina ainuke kes lõpetas korraliku piruetiga aga seekord siiski jälle teepeal, tol hetkel käis kõik no nii kiiresti, et vähemalt pooltest asjadest ei saanud aru,
Tean vaid niipalju kui eemalt jalutanud jalakäija rääkida suutis, sest nendest kahest autost ei viitsinud kumbki hoogu maha võtta, et uurima tulla kas elus üldse olen.
Olukorra lahendus oli selline :
Kohe kui nägin pimedast kurvist lähenevaid autosid ( mis olid hõivanud mõlemad sõidusuunad ) Keerasin mina rooli no nii järsult paremale, et pehmema vedruga masin oleks vist üle katuse ka läinud, järgmisel hetkel tabasin, et kohe lõpetan kraavis ja keerasin ilma mõtlemata kohe vasakule tagasi, selleks hetkeks olid need teised autod juba möödas ja algas minu ette aste, ma ausalt ei tea mis sel hetkel juhtus ja mida ma tegin, aga ma lõpetasin risti keset teed ohutuledega ja peale tiritud käsipiduriga ja sees teine käik...
Loogiline seletus on see, et ma käsipiduriga ennast kuidagi sinna teepeale jätsin ja kusjuures tookord oli õnneks suvi.
3) Ei olnud isegi mina ise roolis, Kulgesime Golf III-mega Türilt pealinna kiirusel 90 km/h, Talv, ilm kuradi ilus ja kõik nagu õige, Nõks enne Kehtnat on üks selline tore kurv mis on isegi järsu kurvina tähistatud. ( mõlemal pool teed punased majad )
Järsku ilma igasuguse hoiatuseta läksime seal kurvi peal külglibisemisse ja korralikult risti, vasakus teeservas oli peatunud üks Peogot Partner ohutuledega, ma istusin tol hetkel taga istmel ja vaatasin sellele vennale otse silma ja oleks saanud ka tema ajalehte lugeda kui tal see käes oleks olnud, seal lohisesime kuidagimoodi mööda, tegime poolteist piruetti ja maandusime tagurpidi kuskile tee otsa kõrvale, kus oli hang, mis oli golfist vähemalt 5 korda suurem, sealt põrkasime tagasi teepeale, (vahepeal jäi ka muusika vait, sest makk lendas lihtsalt rahumeeli armatuuri vahelt välja selle tagumise kokkupõrkega. )
Peale põrget saime kätte järgmise valli, seekord ninaga. Siis tuli kiire käivitus ja tagurdasime korralikult teepeale tagasi.
Läksime autost välja ja mis me näeme kogu kahju, üks ära kukkunud summuti pütt, selle viskasime pagasnikusse ja siis üle tee vaadates nägime katuse peal ühte audit, jooksime sinna ja saime teada, et tema maandus sinna minut enne meid ja teepervel seisnud peogot oli sealt põgenend ja peatus seal just et näha kas audi poiss terve omadega on.
Seal audi mehega juttu rääkides nägime vähemalt kolme autot mis tulid sealt veel külgees, kuid need olid uuemad ja uhkemad ja pääsesid arvatavasti kontrollide abil.
Ja noh siin mõned juhtumid veel aga inimesed ei jõuaks nii pikka juttu lugeda, seega jätkan teine kord.