02-07-2013, 08:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2013, 08:59 PM ja muutjaks oli thalenfrei.)
(30-06-2013, 04:30 PM)kadjakas Kirjutas: Tere
Üks pihusti hakkas "sutsuma", seibi vahetus aktuell. Tekkisid mõned küssid:
1. Seibe pakutakse erinava paksusega: 1,56; 1,76 jmv. Mis uba on?
2. Poldi kinni väänamine. Erinevad allikad pakuvad erinevat numbrit: 7Nm+90kraadi peale või 9Nm+90kraadi peale väänata. Kumb on?
3. Mida pihustipesasse ja poldile mökerdada, al-määret?
asoo ja autodata annab 7Nm+90kraadi+90kraadi
Tänud juba ette
Kadjakas
PS. Uut seibi nõuab Jeepi kapoti all peituv 2,7CRD/CDI, kui see midagi muutma peaks.
erineva paksusega seibid on selleks et kui kaane sisse on juba soon põlenud siis freesid spets freesiga maha ja paned paksema seibi.
Poldi panin kinni autodatas etteantud andmete põhjal ja siiani töötab
Ise ma mingit määret sinna ei pannud aga keraamilise lisandiga, kõrge temperatuuritaluvusega määre peaks olema.
niisiis vaja alustuseks uusi polte ja seibe hea kui vana ära mõõdad. Kui asi hullem siis freesi ka, sisuliselt oleks freesiga vaja alti üle käia et pind korralikult siledaks ja puhtaks saada, freesi saad siit: http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/?...415105,ln0
hästi räägid saab hinda alla ka.
kui pihusti kinni jäänud kruvid pihusti pea ettevaatlikult laiali, seal sees on peen kuul mida ei või ära kaotada. Siis sinna sisse läheb mingi 80 lõpu mazda 323 sisemine rooliots, millest saab tõmmitsa teha väikese vaevaga....
ise sain oma masina selliste meetoditega jutti.
ootan diskussiooni