14-12-2006, 05:02 PM
see üks vahetuse põhjuseid olekski, et ega see mootor selle kütusekuluga nii väga ei hiilga. sellest siis ka idee, et kui ta juba joob, siis võiks ennast liigutada ka
töölkäimise kulu tuleb 8.0 see viimane on selle 30+km keskmine ja ökonoomselt sõidetud. selle hulka kuulub külmkäivitus(+10), 3 ristmiku linnast välja ja mööda kiirteed teise asulasse, milles on vaja siis ca 2...3km sõita. kiirteel on kiirus 110. 120km/h ja natuke enam on keskmine juba 8,5...9. linnas tuleb 9...13, olenevalt jala raskusest:biggrin:
mistahes isetegemine lükkub ilmset kevadesse, sest oma garaaz pole köetav. talvel on pealegi kõik autod nagunii võrdsemad:lol:
töölkäimise kulu tuleb 8.0 see viimane on selle 30+km keskmine ja ökonoomselt sõidetud. selle hulka kuulub külmkäivitus(+10), 3 ristmiku linnast välja ja mööda kiirteed teise asulasse, milles on vaja siis ca 2...3km sõita. kiirteel on kiirus 110. 120km/h ja natuke enam on keskmine juba 8,5...9. linnas tuleb 9...13, olenevalt jala raskusest:biggrin:
mistahes isetegemine lükkub ilmset kevadesse, sest oma garaaz pole köetav. talvel on pealegi kõik autod nagunii võrdsemad:lol:
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb