22-06-2013, 03:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2013, 04:07 AM ja muutjaks oli porku.)
Kontrollima pole jõudnud, kuid lappasin veidi UK foorimit ja suht samade sümptomitega on pääsetud vaid Mootori ja kasti patjade vahetusega...
Peab need ka homme üle kontrollima.
Igaljuhul lisan siia värskema ja korrektsema info mida täna sain 100km testida .
1. Vaikselt kaasi andes vahetab käigud ilusti ja üli väikese nõksuga.
2. Vaikselt kaasi maha lastes toimib kõik nii nagu peab.
3. Järsemal kiirendusel vahetab käigu ülesse nõksuga.
4. Kui kiirusel 100km/h kaas maha lasta ja käiguga pidurdama hakkab siis kuni käigu vahetuseni ei toimu mitte midagi, käiku alla vahetades käib nõks läbi.
5. Proovisin ka ise käike vahetada ( Tiptronic ) 2000 rpm-i pealt toimis kõik kenasti, allapoole vahetamine jäi proovimata, kuid usun, et ka siis oleks nõksud läbi käinud.
Uurimuse tulemusena on siis kaks asja mis võivad seda põhjustada :
Mootori / kasti padjad.
Kiiruse sensor?
Check engine põleb seetõttu, et aju on saanud lihtsalt parameetreid mis ei sobi kuidagi moodi tehase poolt seatud max / min parameetritega.
Kuna kast avarii reziimis pole, siis pääsen seekord ehk anduri puhastamisega.. see oleks liiga hea, et tõsi olla..
Seega homme kontrollin :
Veovõllid, kardaan, Mootori / kasti padjad.
Kui need tunduvad korras, siis üritan kusagil tõstukile / kanalile ajada ja võtan Difri alt ära..
Kasti ma ise hetkel välistaksin.
Üks UK foorumi teema millest ma infot kogusin :
http://www.mbclub.co.uk/forums/engine/57...ssues.html
Esimese posti vastus : Engine / gearbox mounts.
Peab need ka homme üle kontrollima.
Igaljuhul lisan siia värskema ja korrektsema info mida täna sain 100km testida .
1. Vaikselt kaasi andes vahetab käigud ilusti ja üli väikese nõksuga.
2. Vaikselt kaasi maha lastes toimib kõik nii nagu peab.
3. Järsemal kiirendusel vahetab käigu ülesse nõksuga.
4. Kui kiirusel 100km/h kaas maha lasta ja käiguga pidurdama hakkab siis kuni käigu vahetuseni ei toimu mitte midagi, käiku alla vahetades käib nõks läbi.
5. Proovisin ka ise käike vahetada ( Tiptronic ) 2000 rpm-i pealt toimis kõik kenasti, allapoole vahetamine jäi proovimata, kuid usun, et ka siis oleks nõksud läbi käinud.
Uurimuse tulemusena on siis kaks asja mis võivad seda põhjustada :
Mootori / kasti padjad.
Kiiruse sensor?
Check engine põleb seetõttu, et aju on saanud lihtsalt parameetreid mis ei sobi kuidagi moodi tehase poolt seatud max / min parameetritega.
Kuna kast avarii reziimis pole, siis pääsen seekord ehk anduri puhastamisega.. see oleks liiga hea, et tõsi olla..
Seega homme kontrollin :
Veovõllid, kardaan, Mootori / kasti padjad.
Kui need tunduvad korras, siis üritan kusagil tõstukile / kanalile ajada ja võtan Difri alt ära..
Kasti ma ise hetkel välistaksin.
Üks UK foorumi teema millest ma infot kogusin :
http://www.mbclub.co.uk/forums/engine/57...ssues.html
Esimese posti vastus : Engine / gearbox mounts.