21-06-2013, 09:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2013, 10:59 AM ja muutjaks oli porku.)
(21-06-2013, 08:35 AM)v6sa Kirjutas:Tänud, kontrollin ära.(20-06-2013, 07:26 PM)porku Kirjutas: ...
Mis kuradi moodi kontrollida tagaveolisel autol veovõlle?? .
Esiveolisega lihtne, keera aga rattad välja ja anna minna..
Loksutad. Pikilõtk võib olla, ristlõtku olla ei tohi. Samuti ei tohi olla tuntavat lõtku võllist keeramisel kummaski liigendis. Kui käega on tunda, on kahtlusalune käes.
Veovõll ei saa üle visata vahel. Ning kord üle visanud nuut hävineb kiiresti.
Paukuda võivad paljud asjad. Kas kasti ja difripadjad on ikka terved?
Käigu sisselülitumisel mõtlemine viitab käigukastiprobleemile. Ning probleemne käigukast kohe kindlasti hävitab peaülekannet isuga.
Selles mõttes, et vahel üleloopida ju tegelikult saab, oleneb hammaste asendist, kui vahepealt mõni hammas puudu on, siis seal on kohe oht üle visata, korralikuma hambaga pool võib vastu pidada..
Nt Täna tahtsin uuesti katsetada, Panin kasti W reziimi ( hakkab teise käiguga startima ) ja üli vaikselt andsin Kaasi ja kogu selle aja peale käis ainult üks järsk nõks läbi ja sedagi peale äkk pidurdust kui üks bussijuht tuimalt ette keeras..