20-06-2013, 07:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2013, 08:10 PM ja muutjaks oli porku.)
(20-06-2013, 07:10 PM)R129 Kirjutas: Soovitan difrist õli välja lasta - vaata kas sealt tuleb ka korralik pärlmutter segu. Kontrolli ka poolassid üle (kuigi seda on ilmselt raske teha).Arvatavasti olen korralikult lammas peast, aga täna ma võtsin auto hommikul ja sõitsin sellega tuimalt tööle ja tagasi..
Osa veakirjeldusi oleks tõesti nagu difrist põhjustatud, samas teine osa võiks nagu ikka käigukastist tulla.
Seda tegin aga aken all, et kuulata korralikult,
Väike avastus paremale keerates tekkis selline kõvem ragin.
Põhja all roomasin ka veidi, vsakpool difrist on kergelt õline ( Lasnamäel kortermajade vahel ei hakka lammutama teda. )
Samas täna aken all sõites kuulsin sellist kergemat kloppimist majade/autode peegeldusest see oleks tulnud nagu keskelt, kuid see võib igaltpoolt kõvasti peegeldada.
Homme on vaja suht hädasti 100km sõita.. kisub suht hulluks, kuid õnneks saan Türil auto rahulikult pulkadeks tõmmata ja lohutan end sellega, et ühtlasel kiirusel käitub auto täiesti normaalselt, seega püsikaga sõita ja keegi jalgu ei jää siis peaks kontrolli all asi olema...
Veidi veel infot just tulin selle peale..
Mingil ajahetkel hakkas auto väristama ennast, just väiksematel kiirustel ja siledamatel teedel,
kas mitte väsinud pooltelg ei ole üks nendest väga paljudest asjadest mis autot väristama suudavad panna?
Õnneks või kahjuks on see mul esimene tagaveoline ja automaat kast seega teadmised selle asja ülekandest ja olemusest on suht nõrgad..
Uurin ja puurin nagu lollakas ja minu loogika ütleb paari asja :
Kui P käigul ikka auto liigub siis see on 70% Difri või veovõlli süü..
Käike ta ju tegelikult vahetab ja mingeid lollusi ei tee peale nõksutamise..
Check engine on ainuke asi millest ma aru ei saa, kuigi meenub stsenaarium kus sõbra pesukotil viskas veovõll samamoodi üle ja auto väitis, et on tegemist automaat kasti rikkega ( jättis käigu vahele )
Seega võimalik, et Mercedes-Benz tark elektroonika väidab sama asja pelgalt veovõlli pärast?
Ja nüüd küsimus..
Mis kuradi moodi kontrollida tagaveolisel autol veovõlle?? .
Esiveolisega lihtne, keera aga rattad välja ja anna minna..