17-06-2013, 11:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2013, 11:32 AM ja muutjaks oli Kupskin.)
(17-06-2013, 11:24 AM)v6sa Kirjutas:(17-06-2013, 11:10 AM)Kupskin Kirjutas: ...
tulla ca 800 km ja see saab jube olema
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid199053
Vali sobiv (soovitan R.Lintonen Ylivieskas) ja saad oma murele jooksvalt lahenduse. Sääraste muredega nad leiba teenivadki.
ooteaeg 2 nädalat tean seda kohta , seal mul sellele jonnipunnile peale ostmist elu sisse pandigi
(17-06-2013, 11:15 AM)Laur Kirjutas: Muideks EGRI liihutab samasugune asi, kood on nac teine aga ma kunagi tõstsin omal ringi ja toimis. kuid vito peal juba proovitud, siis pole vahet.ei mingit susinat ei kolinad õhukululugeja panin uue oli varasemalt viga näidanud ja vahel viskas ja veateate sisse :*) seega sellega ants
Lõdvikud on kõik terved ja kinni? Gaasitades kusagilt vilinat ei kosta?
Kui mu 320CDI´l cooler lendas oli susin isegi salongi kosta.
Kas VITO pealt muid asju ei õnnestu laenata? Kas Taavi mainitud õhkululugeja pole sama? 800km on omajagu kulgemist isegi korras autoga. Samas 320cdi sõitis vabalt 120km tunnis ka limp modes. 200cdi peaks enamvähem sama suutma.
kannatab sõita jah kui käigud ise vahetad ! aa 120 ei ole lasknud selles režiimis
ma eiteagi palju ta jookseb kui 3000rpm ja 5-s käik ehk rohkemgi
ps ja vito kubatuur natuke suurem aga see modulaator oli õnneks sama ja kuna vito on mul töömasin siis see pidevalt liikumistes meeste käes