17-06-2013, 10:29 AM
Erivõtmed ei ole ka teab mis probleem, saab needki teha.
Mootori saab ka külili keerata, pole probleemi, karter alt ära kiskuda ja uurida et mis seal toimub...
Esialgu lihtsalt tahaks kuidagi nii asja diagnoosida, et milles viga on, kui ei peaks mootori küljest midagi eemaldama...
Eelmiste omanike poolt peale matsu:
https://www.youtube.com/watch?v=opWLM4mVxro
Eriti palju küll aru ei saa, aga suitsu ei paista järel olevat, kuna summutaja oli sisuliselt kõhu alt pooleks, ning mootor käib tühikäigul esialgu rappumata (minul kargab kui konn)
Kepsu asja ka ei välista, aga nii palju väideti, et kui auto oli maa peale aidatud uuesti nina püstisest asendist, siis pill seisis enne käivitamist tubli nädala. Selle aja sees vajub õli tagasi karterisse, vähemalt kolvi pealt ja starter keeras mootorit ise ringi, kuigi käima sai auto tõmmatud nende jutu läbi peale paari aku tühjaks käiamist kuna kütusetrass oli tühi.
Esialgu tõesti ei tahaks kaant maha võtta ja karterit alt ära kiskuda kui ei ole niidirullist otsa kätte saanud.
Kisun klapikambri kaane maha uuesti, vaatan keti üle... Kui seal kõik korras, siis panen masina käima paku peal uuesti, lasen töösoojaks (kere peal veel hoidis ilusti temperatuuri 80+C) ja pihustan vett silindritesse. Kui see ka ei aita, siis karter maha... Võin ka teistkordse survemõõtmise teha õli silindrisse valades, kui on rõhk suurem kui enne, millele see peaks viitama?
Mootori saab ka külili keerata, pole probleemi, karter alt ära kiskuda ja uurida et mis seal toimub...
Esialgu lihtsalt tahaks kuidagi nii asja diagnoosida, et milles viga on, kui ei peaks mootori küljest midagi eemaldama...
Eelmiste omanike poolt peale matsu:
https://www.youtube.com/watch?v=opWLM4mVxro
Eriti palju küll aru ei saa, aga suitsu ei paista järel olevat, kuna summutaja oli sisuliselt kõhu alt pooleks, ning mootor käib tühikäigul esialgu rappumata (minul kargab kui konn)
Kepsu asja ka ei välista, aga nii palju väideti, et kui auto oli maa peale aidatud uuesti nina püstisest asendist, siis pill seisis enne käivitamist tubli nädala. Selle aja sees vajub õli tagasi karterisse, vähemalt kolvi pealt ja starter keeras mootorit ise ringi, kuigi käima sai auto tõmmatud nende jutu läbi peale paari aku tühjaks käiamist kuna kütusetrass oli tühi.
Esialgu tõesti ei tahaks kaant maha võtta ja karterit alt ära kiskuda kui ei ole niidirullist otsa kätte saanud.
Kisun klapikambri kaane maha uuesti, vaatan keti üle... Kui seal kõik korras, siis panen masina käima paku peal uuesti, lasen töösoojaks (kere peal veel hoidis ilusti temperatuuri 80+C) ja pihustan vett silindritesse. Kui see ka ei aita, siis karter maha... Võin ka teistkordse survemõõtmise teha õli silindrisse valades, kui on rõhk suurem kui enne, millele see peaks viitama?