17-06-2013, 09:18 AM
Igasugused kindlad teadmised kasutatud asja kohta ei maksa midagi.
Kui mootor on maas, võta põhi alt ja kae sisse. Kõver keps (hüdrolukk) või pragunenud kolb peaks sealtkaudu kätte paistma.
Atsetooniga võid proovida, kuid reeglina ei põle ülemäärane õli nii vägevalt kinni, et survet üldse ei ole. Ma pigem kahtlustaks 16 bar puhul kas kõverat kepsu või mõranenud kolbi. Mõlemal juhul tuleb lahata.
Kõvera kepsu saad kätte ka silindir möödavoolu mõõtes - tihe, kuid ülemäära suur silindripealne ruum hoiab hästi survet. Hõre laseb kohinal läbi.
Kas 10 ml mootoriõli kolvi peale vahetult enne mõõtmist muudab survet oluliselt paremaks?
Kui mootor on maas, võta põhi alt ja kae sisse. Kõver keps (hüdrolukk) või pragunenud kolb peaks sealtkaudu kätte paistma.
Atsetooniga võid proovida, kuid reeglina ei põle ülemäärane õli nii vägevalt kinni, et survet üldse ei ole. Ma pigem kahtlustaks 16 bar puhul kas kõverat kepsu või mõranenud kolbi. Mõlemal juhul tuleb lahata.
Kõvera kepsu saad kätte ka silindir möödavoolu mõõtes - tihe, kuid ülemäära suur silindripealne ruum hoiab hästi survet. Hõre laseb kohinal läbi.
Kas 10 ml mootoriõli kolvi peale vahetult enne mõõtmist muudab survet oluliselt paremaks?