17-06-2013, 09:10 AM
Proovime sama mõtet teisiti...
Kas sisselaskes rõhk tekib? Kas see rõhk on vajalikes piirides (diagnostik peab teadma, palju see täpselt on!). Kui ei tea, vaheta diagnostikut.
Kui rõhku tegelikult ei ole, siis keskendu tegelikule veale. Piisava rõhuta peabki auto enda kaitsmiseks lollkasutaja eest EPC tule süütamisega kaitseasendi võtmisest teada andma.
Kui rõhk on ja auto seda ei näe, uuri ahelat. Kui ahel on korras (juhtmed on füüsiliselt terved), jääb üle juhtplokk...
Mis vaakumist käib jutt turborõhu anduri juures?
See, et Vito oma juhtumisi töötab, ei määra midagi. Elektriautode jupid võivad välisest sarnasusest hoolimata olla üsna erineva karakteristikuga. Asendatavuse kohta oskab kosta ilmselt WDB240.
Kas sisselaskes rõhk tekib? Kas see rõhk on vajalikes piirides (diagnostik peab teadma, palju see täpselt on!). Kui ei tea, vaheta diagnostikut.
Kui rõhku tegelikult ei ole, siis keskendu tegelikule veale. Piisava rõhuta peabki auto enda kaitsmiseks lollkasutaja eest EPC tule süütamisega kaitseasendi võtmisest teada andma.
Kui rõhk on ja auto seda ei näe, uuri ahelat. Kui ahel on korras (juhtmed on füüsiliselt terved), jääb üle juhtplokk...
Mis vaakumist käib jutt turborõhu anduri juures?
See, et Vito oma juhtumisi töötab, ei määra midagi. Elektriautode jupid võivad välisest sarnasusest hoolimata olla üsna erineva karakteristikuga. Asendatavuse kohta oskab kosta ilmselt WDB240.