16-06-2013, 11:32 PM
Sattus saatuse läbi minu kätte OM602 2.5D mootor.
Mootor sai auto pealt maha tõstetud ja nüüd käru peal käima pandud, kuid juba enne oli tal väike viga küljes.
Nimelt alustan algusest...
Sai ostetud matsus auto, millele oli viimastesse kahte silnidrisse valgunud õli. Pihustid seal enam ei löönud korralikult ja põlemiskamber oli ka õli täis. See mure sai lahendatud, teiste otste ja mõningase proovimise teel. Kuna aga mootor ikkagi kahest viimasest pütis midagi ei luba, siis survete mõõtmine näitas, et silindrites puudub surve, eelviimases 14Bari ja viimases silindris 16Bari... Olemas on tõendus, et mootor töötas enne korralikult, just enne nina püsti maandumist.
Kahtlus on kahel asjal. Kas on tekitatud hüdrolukk hetkeks ja see on rõngad ning muu mudru puruks keeranud (õlirõhk on alles) või on see õli lihtsalt käivitamiste käigus (mida tegid eelmised omanikud) kolvirõngaste vahele kinni põlenud. Karteris oli õli peaaegu alla miinimumnormi.
Hetkel olen proovinud silindreid leotada, valanud silindrite peale aviobensiini ja mootorit õrnalt ringi ajanud, lootuses et midagi lahti põrub, ehk küsimus, mida võiks veel proovida, kuidas kolvirõngaid oleks võimalik lahti päästa... Mingeid ebamääraseid tikse, kolinaid ja raginaid mootoril juures ei ole, kui töötab kolme/nelja silindriga, siis on kõik okei, hirmus suitsupilv küll taga, aga ta töötab...
Olen kuulnud midagi 2000rpm juures mootorisse vee doseerimisest... Kui palju see võiks aidata? Aga äkki lasta töötavasse silindrisse mingit lahjematsorti õli, nt WD-40?
Lihtsal põhjusel ei taha ka avariilise auto mootorit lahti kiskuda, kuna tean et asi töötas enne täiesti ilusti, ilma vigadeta, seepärast ei usu ka et midagi trastilist muud juhtus kui kolvirõngad lihtsalt kinni on... Klapid kõik kenasti liiguvad, seal surveprobleeme ei ole.
Ehk oskab keegi head näpunäidet jagada kuidas rõngas kolvi küljest uuesti lahti ehmatada?
Mootor sai auto pealt maha tõstetud ja nüüd käru peal käima pandud, kuid juba enne oli tal väike viga küljes.
Nimelt alustan algusest...
Sai ostetud matsus auto, millele oli viimastesse kahte silnidrisse valgunud õli. Pihustid seal enam ei löönud korralikult ja põlemiskamber oli ka õli täis. See mure sai lahendatud, teiste otste ja mõningase proovimise teel. Kuna aga mootor ikkagi kahest viimasest pütis midagi ei luba, siis survete mõõtmine näitas, et silindrites puudub surve, eelviimases 14Bari ja viimases silindris 16Bari... Olemas on tõendus, et mootor töötas enne korralikult, just enne nina püsti maandumist.
Kahtlus on kahel asjal. Kas on tekitatud hüdrolukk hetkeks ja see on rõngad ning muu mudru puruks keeranud (õlirõhk on alles) või on see õli lihtsalt käivitamiste käigus (mida tegid eelmised omanikud) kolvirõngaste vahele kinni põlenud. Karteris oli õli peaaegu alla miinimumnormi.
Hetkel olen proovinud silindreid leotada, valanud silindrite peale aviobensiini ja mootorit õrnalt ringi ajanud, lootuses et midagi lahti põrub, ehk küsimus, mida võiks veel proovida, kuidas kolvirõngaid oleks võimalik lahti päästa... Mingeid ebamääraseid tikse, kolinaid ja raginaid mootoril juures ei ole, kui töötab kolme/nelja silindriga, siis on kõik okei, hirmus suitsupilv küll taga, aga ta töötab...
Olen kuulnud midagi 2000rpm juures mootorisse vee doseerimisest... Kui palju see võiks aidata? Aga äkki lasta töötavasse silindrisse mingit lahjematsorti õli, nt WD-40?
Lihtsal põhjusel ei taha ka avariilise auto mootorit lahti kiskuda, kuna tean et asi töötas enne täiesti ilusti, ilma vigadeta, seepärast ei usu ka et midagi trastilist muud juhtus kui kolvirõngad lihtsalt kinni on... Klapid kõik kenasti liiguvad, seal surveprobleeme ei ole.
Ehk oskab keegi head näpunäidet jagada kuidas rõngas kolvi küljest uuesti lahti ehmatada?