12-12-2006, 05:53 PM
pentax Kirjutas:ervg - lugesin su eelnevaid postitusi ja kui sul see viga täpselt sama on, siis saaks siit ju põhjuseid välistama hakata... oled ju näiteks pihusteid vahetanud... diislil on asi teoorias lihtne - jukerdada saab ainult toitesüsteem, süütesüsteemi ju pole... toitesüsteemil omakorda saab jukerdada mehhanika - pump ja pihustid või siis elektroonika, mis kogu seda masinavärki tööreźiimis hoiab... turbo ei tohiks tühikäigul asjasse eriti puutuda... õhukulumõõtja? mingid muud andurid?Jah, mina see õnnelik olengi kellel varsti pool motorit vahetatud. Seega vaidleks meeleldi vastu natuke. Esmalt tahan öelda, et CDI-l on elektroonikat ja andureid rohkem kui enamus bensumootoritel. Kui aga rääkida pihusti vahetusest, siis tüki hind oli vist 8000 kandis ja isegi pihustis on sees mikroskeem
autoweldist masinat ostes kommenteeriti just CDI-dele tüüpilist tühikäigu ujumist (minu masinal oli ok - aga oli ka kevad ja üle 5*C), ja samas ka seda, et probleemi korral ei oska eriti keegi nende mootoritega midagi asjalikku peale hakata
ei taha samas just sellisesse situatsiooni sattuda nagu siin keegi oma W210 ja 220 CDI mootoriga, kes on siit-sealt nõu saanud, kellel on varsti pool mootorit vahetatud aga masin tänase päeva seisuga ikka ainult trossi otsas liigub...
Seega oleks minu soovitus jooksuga diagnostikasse minna, enne kui jamade katkematu ahel algab.
Need ajad on kahjuks CDI-ga möödas kui diisel vajas töötamiseks vaid kütust ja õhku...
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee