09-06-2013, 12:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2013, 12:12 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
(08-06-2013, 08:04 AM)itbilen Kirjutas: Arvan et hydraulika plokis kala ujub...
Äkki ongi see tihend -1auk rohkem,1 auk vähem?Hydraulika plokis 6ige klapi/vedru koormus ka ylitähtis. 6nnestus samuti kunagi yks kast tuharasse keerata (chevrolet 3.6 ATM), enam ei hakka ise proovimagi
No hüdraulikaplokkidele on kaks eri tihendit (erinevus siis selle ava olemasolus, puudumises). Mina kasutasin ikka täpselt samasugust tihendit nagu ennem oli.
Eemaldasin õlivanni, vanni põhjast juppe ei laidnud ja "thrust-pin" paistab omal kohal olevat. Eks uurin edasi.
Kusjuures kui esimesi katseid tegin ja gaasihoovastiku puudumisel sain proovida vaid tühikäigul, siis nagu töötas normaalselt (nii R kui D). Korduvalt kangi asendit muutes kadus mitu korda nagu see õige vedu ära, algul oli abi õli juurde valamisest aga hiljem sellest enam kasu polnud.
(08-06-2013, 05:08 PM)apsik Kirjutas: Stop .... mina tean milles kala ..... asi suht lihtne .... ehk on ka teistele vajalik info tulevikuks ......
Kontrolli kas antud piirkonnas on omal kohal "thrust-pin" .. kui ei ole siis võid vabalt leida selle õlivannist .... Edu