05-06-2013, 10:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-06-2013, 10:25 PM ja muutjaks oli rulle82.)
(11-01-2012, 02:23 PM)C220 Kirjutas: Arvan, et võiksid suhtuda asjasse ettevaatusega.
Nimelt on 202-l huvitav paagisüsteem - kaks paaki, mis on ülevalt ühendatud ja tänu sellele ka kaks andurit. Andurid on ühendatud jadamisi, ehk siis näitavad kahepeale kokku, palju paakides kütust on. Seega võib olla vigane üks või teine andur või siis pigem juhtmestik, mis nendeni viib. Üks andur koos pumbaga asub juhipoolse tagaistuja istme all - ligi saab auto põhja alt. Teine andur asub samas kohas teisel pool.
Kuna paakides kasutusel ka kaks pumpa (põhipump - elektromehhaaniline ja teine pump - ventuuri düüsiga), võib tekkida olukord, mis on üsna tüüpiline 202-le:
Ventuuripump, mille ülesandeks on pumbata pritsest tagasivoolanud kütust ühest paagist teise, et põhipump seda sealt jälle kätte saaks, võib olla purunenud, must või streigib. Siis tekkib olukord, kus tagasivoolanud kütust ei pumbata tagasi ühest paagist (kõrvalistujapoolsest) teise ja teine paak, kus asub põhipump, jääb kuivale. Kui kütust on üle poole paagi, siis voolab ta ise üle teise paaki, aga kui on vähem, siis ei voola.
Seega võib jääda teepeale.
Venturi pumba streikimise põhjusteks võib olla: nõrk kütusesurve (filter umbes, põhipump vigane), saast kütuses (düüs ummistunud) või õhumullid tagasivoolus.
Olen omal nahal tundnud - remontinud.
kuidas aada küttepaak k2tte,kas peab taga silla lahti laskma c220 w202
(30-11-2012, 12:21 PM)C220 Kirjutas: Olen vägagi tuttav selle probleemiga.
Nimelt w202 puhul on juhuslikult käituv kütuseseier ohu märk (s.t. võib teepeale jätta).
Kõigepealt tuleks auto üles tõsta ja vaadata tagaistujate all asuvate paakide torustik üle. Minu autol lekkis tagasivoolutoru (mis asub paagi peal ja pole nähtav) ja kuna õhk tuli vahele, siis teises paagis (parempoolse tagaistuja all) olev venturi pump enam sellest paagist teise ei pumbanud korralikult. Ehk siis olukord selline: peaaegu pool paaki kütust ja teepeale jäin ikka.
Lahendus oli vedada voolik ühest paagist teise. Võib ka toru ära parandada, kuid siis tuleb paagid maha võtta (ja kuna paake ühendava toru alt jookseb ka kardaan, siis see samuti).
Seejärel tasuks kontrollida kütuse filtrit. Kuna venturi pump toimib kütuse surve pealt, siis võib juhtuda ka see, et filter on täis, surve madal ja jälle kütuse ühest paagist teise pumpamine ei toimi.
Kui kõik need korras, siis ei tohiks tee peale jääda ja võib asuda näidiku andurite kallale. Nimelt on mõlemis paagis andur.
Asub tagasõitjate jalge all täpselt ja näeb välja selline. Kui juhtmeid loksutada töötava mootoriga ja näidiku seier liigub, siis on targem vahetada anduri välja. Kuna juhtmestik asub ilmastikuolude käes, siis paranda pole seal midagi. Kui kõik töötab, siis mülemi anduri keskmine takistus näitab õiget kütuse taset.
P.S. Antud häda on väga tavaline w202 mersudel, et mitte öelda tüüpviga. Tegelikult lahendus on lihtne ja kui juba korra tehtud, siis kestab kaua.
Jõudu!
kuidas sa vedasid vooliku yhest paagist teise.ilma paaki alt v6tmatta?