11-12-2006, 06:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2006, 06:45 PM ja muutjaks oli 92S500.)
hents99 Kirjutas:Ei ole see mootorivahetuse teema midagi nii pikaleveniv nagu mõni muu töö auto juures. OK, mina va kobakäpp vahetasin kutsika mootorit peaaegu ühe kuu, sest tuli igasugu ****** ette (ja tavaliselt tulebki), tuli ette, et on vaja vahetada vääääga palju juppe, mille tellimine/kättesaamine/otsimine võtab aega. Seadistamine veidike. Kui ennem mersuga kokkupuuteid pole rohkem kui kulujuppide vahetamine, siis võib aega võtta kauem küll.Jep, mootori vahetus pole suurt midagi erilist IMO.Teatavasti müüsin mina hents99-le oma 3.2 mootori ja minu lolluse tõttu (vale hooratas) tal põhi aeg, nagu ma aru sain l,äkski juradest vabanemisele. Sama moodi ka see pöörete värk (loodan et oled jagu saanud). Ma ei tea...olen praeguseks hetkeks üksjagu Mb mootoreid vahetanud/reminud ja ka oma esimese mehaaniku kogemuse sain V8 mootorit kap-remmides ning kõigest selles tulenevalt väidan suht kindlalt, et kui omal pea kõik vajalik olemas ja ka tahtmine, võib selle C180 ehitada püssi ikka väga väikse eelarvega....aga no see oleneb sellest vist kui palju keegi ise midagi teeb.
Samas turbotamine on juba veidi teine teema, seal tuleb natukese ettevaatlikumalt asjale läheneda. Kestvus on see põhiline teema. 2500EUR`i kanti hinnaga teevad sul turbotamise ära ka ma usun, et Es-tuningu mehed.
Aga nagu sa isegi ütlesid, siis töömahu suurendamine on targem tegu tänavaauto jaoks.
Jõudu ja edu.
Teema algatajale veel nii palju infoks, et kas sul C220 mootori vastu pole huvi? Pole küll mingi väga suur upgrade aga ligi 25kw saad juurde küll. Ehk sellest isegi piisab? c180->c220 on VÄGA lihtne ümber ehitus, pmst ühe korraliku õhtu töö:biggrin: annan kaasa aju, ja juhtmestiku, sinul vaja vaid pistikud klõps-klõps ühendada ja mootor füüsiliselt vahele panna, sest välimuselt on 180 ja 220 motod identsed.
Et kui on huvi saada PS. Mul on juhuslikult üks selline korralik mootor pakkuda koos kõige vajalikuga.