03-06-2013, 04:32 PM
Pane 2.5 diisel OM602 ja ainus mis pead muutma on stabikas, lõdvikud, roolivõimu pumba tagasivoolu volla pikemaks, küünalderelee ja midagi veel...
Tahad panna 3.0 diisel OM603, siis vaja stabikas, radikas ei mahu enam, kardaani esimest poolt lühemat, käigukasti vardad- mõni kasutab keermelatti, mõni keevitab lühemaks, teise ülekandega tagareduktorit, küünaldereleed ja kindlasti veel midagi.
OM601 asemele OM602 pannes jääb sumps samask. OM603-me paigaldamisel vajad ka uut summutit. Arvatavasti hakkavad praeguste vedrude ja amortidega rehvid koobastesse käima.
Kõik see info on juba siin foorumis olemas + väljamaa foorumites. Üleval on kirjas OTSING ja OTSING B1
Tahad panna 3.0 diisel OM603, siis vaja stabikas, radikas ei mahu enam, kardaani esimest poolt lühemat, käigukasti vardad- mõni kasutab keermelatti, mõni keevitab lühemaks, teise ülekandega tagareduktorit, küünaldereleed ja kindlasti veel midagi.
OM601 asemele OM602 pannes jääb sumps samask. OM603-me paigaldamisel vajad ka uut summutit. Arvatavasti hakkavad praeguste vedrude ja amortidega rehvid koobastesse käima.
Kõik see info on juba siin foorumis olemas + väljamaa foorumites. Üleval on kirjas OTSING ja OTSING B1