11-12-2006, 06:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2006, 06:22 PM ja muutjaks oli 92S500.)
Jah 3.6-el on pütid puuritud suuremaks (91mm vs. stock 89.9mm) ja ka teine (pikema käiguga) väntvõll sees (S350TD oma).....
Noh, kui brabus-ile juppe ei saa (või on VÄGA kirved hinnad) siis mina telliksin E36 või C36 AMG jupid (vastavalt siis ikka m104 mootorile) kuna AMG tegi ka 3.6 varianti m104-st.
Saaled peaks sobima S350TD omad kuna diisli vänta nimelt kasutatakse selles mootoris.
E36 AMG/brabus kasutavad 91mm läbi mõõduga kolbe, nii et stock mercedeste rõngaid pole kindlasti võtta.
Rõngaste kohapealt ongi võimalus siis vastavalt AMG/Brabus jupid või konsulteerida mõne korralikuma tuuning firmaga, kes vastavad kolvirõngad tellivad custom või siis valmis toodanguna.Kaane tihendiga sama teema.
Kokkuvõttes, odav pole siin kahjuks midagi. Tegu on rariteediga ja nüüd, kus mootori remont ees ja kui ikka korralikult teha, läheb see ropult maksma, millega pidi ka arvestama auto ostul vast.:wink:
Aa..üks variant on veel, nimelt müüa mulle see hõre 3.6 ära :tongue: ja panna korralik tavaline 3.2 m104 asemele. Suht bolt-on vahetus, lihtsalt ajud jms erinev, el.süsteem ja juhtmestiku võib vana jätta.
See siis nimelt kõige odavam võimalus
Soovin su tuttavale edu üldiselt ja mis ta ka ei otsustaks, loodan ,et mingit pornot selle brabusega ei tee ja saab ilusti kordamile:
Noh, kui brabus-ile juppe ei saa (või on VÄGA kirved hinnad) siis mina telliksin E36 või C36 AMG jupid (vastavalt siis ikka m104 mootorile) kuna AMG tegi ka 3.6 varianti m104-st.
Saaled peaks sobima S350TD omad kuna diisli vänta nimelt kasutatakse selles mootoris.
E36 AMG/brabus kasutavad 91mm läbi mõõduga kolbe, nii et stock mercedeste rõngaid pole kindlasti võtta.
Rõngaste kohapealt ongi võimalus siis vastavalt AMG/Brabus jupid või konsulteerida mõne korralikuma tuuning firmaga, kes vastavad kolvirõngad tellivad custom või siis valmis toodanguna.Kaane tihendiga sama teema.
Kokkuvõttes, odav pole siin kahjuks midagi. Tegu on rariteediga ja nüüd, kus mootori remont ees ja kui ikka korralikult teha, läheb see ropult maksma, millega pidi ka arvestama auto ostul vast.:wink:
Aa..üks variant on veel, nimelt müüa mulle see hõre 3.6 ära :tongue: ja panna korralik tavaline 3.2 m104 asemele. Suht bolt-on vahetus, lihtsalt ajud jms erinev, el.süsteem ja juhtmestiku võib vana jätta.
See siis nimelt kõige odavam võimalus
Soovin su tuttavale edu üldiselt ja mis ta ka ei otsustaks, loodan ,et mingit pornot selle brabusega ei tee ja saab ilusti kordamile: