09-12-2006, 10:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2006, 10:45 PM ja muutjaks oli pentax.)
Tere,
Viga ise järgmine - ebaühtlane tühikäik mootori soojenedes, jahutusvedeliku temperatuuri vahemikus ca. 30*C - 60*C. NB!!! Viga leiab aset välistemperatuuril alla +5*C. Üle selle on mootori töö igati laitmatu ja sarnast viga pole sellest soojema ilmaga esinenud.
Täpsem vea kirjeldus: käivitub perfektselt ka miinustega (isegi üle kuu aja põlenud eelsüüteküünalde tulega tegi seda), töötab peale seda sujuvalt nagu õmblusmasin, kuni näidik hakkab näitama mootori soojenemist (digit näidikul ca. 1 cm indikaatori tulpa; või siis ca. 10 min sõitu). Seepeale muutub tühikäik ebaühtlaseks. Mitte midagi hullu aga siiski nagu jätaks mõned üksikud taktid vahele ja tahhomeetri osuti ujub paari millimeetri ulatuses. +/- 50 pööret/min on seda kõikumist maksimaalselt, ilmselt veel tublisti vähemgi. Kui mootor saavutab töötemperatuuri (ja näidiku järgi juba pisut enne seda) on tühikäik jälle perfektne ja selleks ka jääb. Isegi kui mootor vahepeal sinna 30*-60*C peale maha jahtub.
Alguses kahtlustasin eelsüüteküünlaid ja võibolla ehk Neste Raplast (hirmul suured silmad :biggrintangitud kütust. Nüüd autol hooldus värskelt tehtud ja kütust kah tangitud vaid Statoilist aga need pole auto käitumist mõjutanud.
Diagnostikas pole veel käinud (sellega on nagu arstil käimisega - mida rohkem käid, seda haigem oled mile, mõtlesin et küsin esimese hooga siit CDI omanike kogemusi ja arvamusi. Tänud juba ette!
PS! Kui see nüüd oluline, siis autol läbisõitu 66,000 km, millest ise siis kevadest saati ca 35,000 sõitnud olen.
Viga ise järgmine - ebaühtlane tühikäik mootori soojenedes, jahutusvedeliku temperatuuri vahemikus ca. 30*C - 60*C. NB!!! Viga leiab aset välistemperatuuril alla +5*C. Üle selle on mootori töö igati laitmatu ja sarnast viga pole sellest soojema ilmaga esinenud.
Täpsem vea kirjeldus: käivitub perfektselt ka miinustega (isegi üle kuu aja põlenud eelsüüteküünalde tulega tegi seda), töötab peale seda sujuvalt nagu õmblusmasin, kuni näidik hakkab näitama mootori soojenemist (digit näidikul ca. 1 cm indikaatori tulpa; või siis ca. 10 min sõitu). Seepeale muutub tühikäik ebaühtlaseks. Mitte midagi hullu aga siiski nagu jätaks mõned üksikud taktid vahele ja tahhomeetri osuti ujub paari millimeetri ulatuses. +/- 50 pööret/min on seda kõikumist maksimaalselt, ilmselt veel tublisti vähemgi. Kui mootor saavutab töötemperatuuri (ja näidiku järgi juba pisut enne seda) on tühikäik jälle perfektne ja selleks ka jääb. Isegi kui mootor vahepeal sinna 30*-60*C peale maha jahtub.
Alguses kahtlustasin eelsüüteküünlaid ja võibolla ehk Neste Raplast (hirmul suured silmad :biggrintangitud kütust. Nüüd autol hooldus värskelt tehtud ja kütust kah tangitud vaid Statoilist aga need pole auto käitumist mõjutanud.
Diagnostikas pole veel käinud (sellega on nagu arstil käimisega - mida rohkem käid, seda haigem oled mile, mõtlesin et küsin esimese hooga siit CDI omanike kogemusi ja arvamusi. Tänud juba ette!
PS! Kui see nüüd oluline, siis autol läbisõitu 66,000 km, millest ise siis kevadest saati ca 35,000 sõitnud olen.