18-05-2013, 08:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2013, 08:27 PM ja muutjaks oli arcar.)
(18-05-2013, 04:51 PM)kaupo51 Kirjutas: Aga äkki sinu autol on hoopis karburaator peal? Kuidas kapoti alla vaadates tundub? Ehk on kuskil mõni plekist silt säilinud?
Üldiselt on nii, et neid karburaatori ja vanemate pritsungite reguleerijaid/remontijaid on Eestis väga vähe järel. Tehnilist infot ei ole ka väga saada, Autodatast suurt midagi ei leia. Ainult esindusest ja ilmselt sealgi on info mikrofilmidel. Ma isegi ei kujuta ette, kes selle autoga tegeleda viitsiks. Põhjus on lihtne. Ilmselt ei taha sina palju raha kulutada, et mootor tööle saaks, aga diagnostik võib nii vana auto puhul raista palju palju aega (loe töötunde), mida sina kui klient ei soovi hiljem kinni maksta. Lisaks on veel oht, et mingi roostes vidin pudeneb laiali diagnostiku käes ja siis katsu sa uus leida mõistliku hinnaga (uus maksab näiteks palju raha ja siis on ka ooteaeg pikk või ei ole üldse saada). Kõik need riskid kokku ei ole just ahvatlev väljakutse diagnostikule, eriti kui tal niigi tööd jagub. Milleks võtta endale kaela peale "peavalu".
Siit foorumist on läbi käinud denis23 nimeline kasutaja, kel vanade autode restaureerimisega kogemusi, äkki oskab miskit soovitada?
Ei,peal on see Jetronic ja säilivuse koha pealt on mootori osa ok ja raha olen ka nõus maksma jne.jne.jne.kirjandus on mul tellitud juba lausa kahest kohast Ehk saan esimese kirjandust juba algava nädala lõpuks kätte.Eestis ju kindlasti keegi on kellel sarnane auto on olnud või on,tegelt on päris kindlasti Tallinna ARK-i ees seisis üks aga mul kahjuks polnud aega oodata kuni omanik auto juurde naaseb,sest ma ei teadnud kes sellega tuli,muidu oleks otsima läinud ja mina va loll ei jätnud ka kirja kojamehe vahele,et inimene ühendust võtaks
![Eusa_wall Eusa_wall](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_wall.gif)
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)