08-12-2006, 01:34 PM
h2x0r Kirjutas:Rolz Kirjutas:ja siis kõik räägivad et 400CDI on hunnik probleeme....
Isegi lisasoojendus välja lülitatuna, läheb väga ilusti soojaks.....5l/100 ka muidugi ei arvestaks...
Üks mugav lahendus ka raadiopuldiga Webasto, mida paigaldatakse ka after-market...väga mugav lahendus..lähed sooja autosse, klaasid puhtad, mootor, salong soe.....see lisasoojendi on ju sama mis webasto..ehk kui webasto peale panna saab selle ka lisasoojendusega kasutada.....Kui keegi tahab paigaldama minna, siis avalikult ei räägi, aga mõnda kohta soovitaks vältida, kultuur jättis tõsiselt soovida....siis küsigu...
Webasto koos paigalduse ja raadiopuldiga läks 21 000.....
noh jah, kui sellele üli ökole mootorile Webasto juurde panna, siis tõeseb otse loomulikult ka kytuse kulu (ei te kyll kui palju). Aga samas soojuse mugavuse ja ökonoomsuse kompromissina oleks öko mootor + webasto igal julul mõistlikum lahendus, kui mite öko mootor
Lisasooejndus on täiesti autonoomne süsteem, nagu webasto, ainult ei ole nii kontrollitav ja juhitav.....tead palju diisliga käiv webasto tunnis kütet võtab? Kütusekulu lisaks mina seda ei imetaks igaljuhul......Ja see hommikune mugavus korvab selle kõik mitmekordselt + mitte ühtegi külmkäivitust pole siiani saanud ei G400CDI ega ka 560 SEC...ja arvan, et see loeb ka midagi....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”