09-05-2013, 09:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2013, 09:27 AM ja muutjaks oli arcar.)
(09-05-2013, 08:38 AM)v6sa Kirjutas: Kehvasti lugesid kastiteemasid siisMootor sureb välja ilusasti,käike vahetab KD -ga 4600-4700 pöörde pealt ja ILMA pauguta ja konkreetselt,äkki veitsa nagu libistaks vahetusel aga see tundub normaalne,kus seda membraani otsida ?Vaakumi tugevus on kusagilt läbi jooksnud.
Kasti vaakumit juhib diiselmootoril KSP küljes olev karbike. Seda saab veidi seada. Reeglina siiski paigast ei lähe ja probleemid leiduvad mujalt.
Kas vaakummodulaatori membraan on ikka terve? Mis pööretelt kast käigu üles vahetab? Aga täiskoormusel? Ning kas see muutub KD rakendumise (põhjagaasi) korral?
Kui pauk tuleb tagant, annab peaülekanne või sillakelk nii palju elama pukside peal, et käiguvahetuse ajal asend muutub ja veo tahatulles hüppab. Väiksemal koormusel peab käiguvahetus olema niipalju sujuv, et ei paugutaks. Suurel koormusel peab käiguvahetus olema konkreetne.
Kas vaakumit ikka süsteemis on? Auto seiskub kohe? Paarisekundine viive võtme keeramise ja mootori seiskumise vahel viitab vaakumilekkele süsteemis.
Samas tundus,vbl tundus,et gaasi maha lastes ja hoo vähenedes, allapoole käike vahetades tegi ka nagu mingi nõksu,võimalik,et tundus !