09-05-2013, 08:38 AM
Kehvasti lugesid kastiteemasid siis
Vaakumi tugevus on kusagilt läbi jooksnud.
Kasti vaakumit juhib diiselmootoril KSP küljes olev karbike. Seda saab veidi seada. Reeglina siiski paigast ei lähe ja probleemid leiduvad mujalt.
Kas vaakummodulaatori membraan on ikka terve? Mis pööretelt kast käigu üles vahetab? Aga täiskoormusel? Ning kas see muutub KD rakendumise (põhjagaasi) korral?
Kui pauk tuleb tagant, annab peaülekanne või sillakelk nii palju elama pukside peal, et käiguvahetuse ajal asend muutub ja veo tahatulles hüppab. Väiksemal koormusel peab käiguvahetus olema niipalju sujuv, et ei paugutaks. Suurel koormusel peab käiguvahetus olema konkreetne.
Kas vaakumit ikka süsteemis on? Auto seiskub kohe? Paarisekundine viive võtme keeramise ja mootori seiskumise vahel viitab vaakumilekkele süsteemis.

Kasti vaakumit juhib diiselmootoril KSP küljes olev karbike. Seda saab veidi seada. Reeglina siiski paigast ei lähe ja probleemid leiduvad mujalt.
Kas vaakummodulaatori membraan on ikka terve? Mis pööretelt kast käigu üles vahetab? Aga täiskoormusel? Ning kas see muutub KD rakendumise (põhjagaasi) korral?
Kui pauk tuleb tagant, annab peaülekanne või sillakelk nii palju elama pukside peal, et käiguvahetuse ajal asend muutub ja veo tahatulles hüppab. Väiksemal koormusel peab käiguvahetus olema niipalju sujuv, et ei paugutaks. Suurel koormusel peab käiguvahetus olema konkreetne.
Kas vaakumit ikka süsteemis on? Auto seiskub kohe? Paarisekundine viive võtme keeramise ja mootori seiskumise vahel viitab vaakumilekkele süsteemis.