05-05-2013, 05:14 PM
Pisut tagantjärgi ka üks sissekanne.
30.04.2013 sai käidud ja naglid taas ketside vastu vahetatud. Ka sai vahetatud vasak rooliots mille järel sai auto ka sillastendis oma jooksujalatsid sirgeks käänstud.
Piduriklotsid aga olid veel piisavalt head. Olla suisa veel pea pool kulumaterjali alles. Kui käisin eelnevalt asju vaatamas, et mida teha, siis oli töömees jätnud tähelepanuta, et osa klotsist istub kergelt ketta kulumisrandi taga. Noh, vähemalt lubati mulle, et saan kindlasti veel 20-30 kkm nende klotsidega hakkama.
Nii, veel sai kruvitud kinni talvel jää ja lumega lahti löönud logar. Noh, ja miilitsaonude kurvastuseks taatlesin ka tulekustuti ära. Oli mul teine päris kuu aega taatlemata olekus olnud. Õnneks keegi selle kehtivust kunagi kontrollinud (peale TÜV muidugi).
ODO: 344440
30.04.2013 sai käidud ja naglid taas ketside vastu vahetatud. Ka sai vahetatud vasak rooliots mille järel sai auto ka sillastendis oma jooksujalatsid sirgeks käänstud.
Piduriklotsid aga olid veel piisavalt head. Olla suisa veel pea pool kulumaterjali alles. Kui käisin eelnevalt asju vaatamas, et mida teha, siis oli töömees jätnud tähelepanuta, et osa klotsist istub kergelt ketta kulumisrandi taga. Noh, vähemalt lubati mulle, et saan kindlasti veel 20-30 kkm nende klotsidega hakkama.
Nii, veel sai kruvitud kinni talvel jää ja lumega lahti löönud logar. Noh, ja miilitsaonude kurvastuseks taatlesin ka tulekustuti ära. Oli mul teine päris kuu aega taatlemata olekus olnud. Õnneks keegi selle kehtivust kunagi kontrollinud (peale TÜV muidugi).
ODO: 344440