29-04-2013, 01:19 PM
Vahemärkuseks ütles seda, et zigulli mootorit ei maksa MB omaga võrrelda.
Zigulli mootor ongi olemuselt "toorik", mitte valmis mootor. Sealt saab märgatavalt jõudu kätte võrreldes olemasolevaga ehk sisuliselt tehakse mootor mitte võimsamaks, aga normaalseks.
Nagu üks tuttav tegi mosse mootorit. Mosseliiga jaoks. Raisati kõvasti aega ja raha, tehti kõik tibens-tobens. Dünotulemus andis vist isegi originaalvõimsuse kätte
Ja näiteks ITB`d ei kasvata võimsust, see on müüt. Gaasijaotus paraneb ja mootor muutub teravamaks.
Kaanelihv tuleb teha selleks, et pind hea saaks. Surveastet tõstetakse kõrgema kolviga. Muidu peab hakkama nukkvõlli kraadima.
Mina nägin ja näen veel kõvasti vaeva 2.5-16V vabalthingava aretamisega. Ei tule see jõud midagi nii lihtsalt. Mitte ka odavalt. Et saada 100hp juurde.....selleks on vaja ikka midagi teha.
Aga proovige.
Zigulli mootor ongi olemuselt "toorik", mitte valmis mootor. Sealt saab märgatavalt jõudu kätte võrreldes olemasolevaga ehk sisuliselt tehakse mootor mitte võimsamaks, aga normaalseks.
Nagu üks tuttav tegi mosse mootorit. Mosseliiga jaoks. Raisati kõvasti aega ja raha, tehti kõik tibens-tobens. Dünotulemus andis vist isegi originaalvõimsuse kätte
Ja näiteks ITB`d ei kasvata võimsust, see on müüt. Gaasijaotus paraneb ja mootor muutub teravamaks.
Kaanelihv tuleb teha selleks, et pind hea saaks. Surveastet tõstetakse kõrgema kolviga. Muidu peab hakkama nukkvõlli kraadima.
Mina nägin ja näen veel kõvasti vaeva 2.5-16V vabalthingava aretamisega. Ei tule see jõud midagi nii lihtsalt. Mitte ka odavalt. Et saada 100hp juurde.....selleks on vaja ikka midagi teha.
Aga proovige.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering