28-04-2013, 12:40 PM
Kõik on lihtne, kui tead, mis teed. Esiteks on vaja teada, mis otstarve oleks autol. Mis jõunumbreid tahetakse saada jne.
Aga juba tundub algus vale. St turbotamiseks või üldse mootoritega tegelemiseks on vaja algteadmisi. Toorikuks või siis mootoriks on lihtsaim ja turvalisem valida madalama (~9.0) surveastmega mootor (M102, M103).
M111, M104 on 10.0 surveastmega ehk sinna oleks vaja suhteliselt suurt turbot ja väga täpset seadet, et asi kestaks ja jõudu tuleks. Jõudu ei tule kindlasti nii palju kui madalama surveastmega. Kui räägime bensiiniga sõitmisest.
Üldiselt R6 mootori keps kannatab ca 150Nm kepsu kohta, ehk tegemist on väga tugeva mootoriga.
Kui ise teha, siis peaks kindlasti arvestama vähemalt 2.5-3k`ga. Kui lasta teha, siis vähemalt poole rohkem.
Prügikastijuppidega saab odavamalt, aga tulemust ei tule ka, selles võid kindel olla.
Aga juba tundub algus vale. St turbotamiseks või üldse mootoritega tegelemiseks on vaja algteadmisi. Toorikuks või siis mootoriks on lihtsaim ja turvalisem valida madalama (~9.0) surveastmega mootor (M102, M103).
M111, M104 on 10.0 surveastmega ehk sinna oleks vaja suhteliselt suurt turbot ja väga täpset seadet, et asi kestaks ja jõudu tuleks. Jõudu ei tule kindlasti nii palju kui madalama surveastmega. Kui räägime bensiiniga sõitmisest.
Üldiselt R6 mootori keps kannatab ca 150Nm kepsu kohta, ehk tegemist on väga tugeva mootoriga.
Kui ise teha, siis peaks kindlasti arvestama vähemalt 2.5-3k`ga. Kui lasta teha, siis vähemalt poole rohkem.
Prügikastijuppidega saab odavamalt, aga tulemust ei tule ka, selles võid kindel olla.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering