28-04-2013, 01:58 AM
(27-04-2013, 09:19 PM)Thompson Kirjutas: Kõige odavam variant võimsust saada ilma suurema jamamiseta oleks kuiv nitro. Muud variandid on kõik kallid ja aega/vaevanõudvad.
Ja mida annab kuiv nitro? Miks ta on kuiv?
Vanasti oli 2 erinevat komplekti. "Dry and wet".
Dry tähendas seda, et sisselaskes oli 1 düüs ja nitro jaoks.
Wet puhul oli siis 2 düüsi ja lisaks nitrole lasti ka segule juurde lisakütust.
Kui tegemist on EFI`ga, siis saaks ju "dry" süsteemiga hakkama, sest lisakütust jagatakse pikema pihusti lahtioleku ajaga.
Muudel juhtudel võiks ikka olla "wet" süsteem, sest lisakütust on vaja, et jõud tekiks.
Odav ta siiski pole, töökindlus originaalsüsteemiga kaheldav. Süütenurk on üks huvitav asi, mille tähtsust kiputakse unustama. Seda on vaja reguleerida.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering