24-04-2013, 10:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2013, 10:27 PM ja muutjaks oli hellrix.)
Nii, mis siis on w210 tüüpvead? Pakuks, et kõige sagedamini streigivad välistempi ja kella tablood. Siis soojendusmootori "siil" ehk pöörete regullaator. Vahest on tsirkulatsioonpumba harjad ära kulunud. Diisli etteande voolikute O tihendid kõvaks muutunud ja lasevad õhku sisse. Pihustite alused seibid võivad hakata läbi laskma, väljendub tugevas diislilõhnas kapoti all. Nagu paljud arvavad, et "turbo ei tööta vms", tegelikult siis mingi andur hingusele läinud. Pakun, et kõige sagedamini õhukulu mõõtja. Esineb ka nukkvõlli asendi anduri viga (auto ei käivitu soojalt, peab pikalt käiama), väntvõlli asendi anduri viga(lambist sureb auto ära sõidu pealt). Muidugi rooste, aga see kiirusele ei mõju. Roolilatt võib õli välja ajada. Tegelt kui auto korras on väga mugav pill. Ise olen sõitnud 5 aastat ja iga kord kui olen mõelud uuema vastu vahetada tekib küsimus MILLEKS?
Keegi lisab ehk veel midagi.
Muidugi EGR. See si..uja laseb terve sisselaske kolle pa.ka täis.
Keegi lisab ehk veel midagi.
Muidugi EGR. See si..uja laseb terve sisselaske kolle pa.ka täis.