23-04-2013, 01:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2013, 02:00 PM ja muutjaks oli Thompson.)
(23-04-2013, 01:39 PM)v6sa Kirjutas:(23-04-2013, 01:35 PM)Thompson Kirjutas: Aga tee nii et oleks automaatne JA oleks samas võimalik vajadusel ON/OFF nuppu kasutada. Kui ikka tead konkreetselt et oled sita sees, siis on ju mõnus kui tead et nüüd on konkreetselt 2wd. Muul ajal vilguks kolmnurk ja oleks automaatne. Niiehknii ehitad seda, tee coolim süsteem.
Asjal puudub sisuline mõte - ASD tuleb taha mõne rattapöörde jooksul.
Kui kiiresti ABD pidureid kasutada mõistab? Laseb rattaid vaheldumisi kaapima ka või taandub kõik pidurite ja mootori vägikaikaveole?
No aga pehmel pinnasel peaks see mõni rattapööre juba asja ebameeldivamaks tegema. Sisuline mõte on ju selles et vajadusel saab seda kasutada lukkdifrina - ratas ei pea ringi käima selleks et lukustumist tööle meelitada.
Tõttöelda ma ei tea kuidas ABD täpselt toimetab aga ühel korral kui lumme kinni jäin, siis oli peeglitest huvitav vaadata kuidas rattad üsna sünkroonselt koos pöörlesid. Olukorra lahendasin nats tagurdades ja siis full poweri ja ABD tule vilkumise saates minema sõites.
Ma arvan et see pidur töötab veidi ABS põhimõttel - ta pulseerib libisevat ratast piisavalt kuni teine ratas pöörleb. Vajadusel vahetab ratast, aga mitte vaheldumisi vaid vastavalt vajadusele.. Vähemalt praktika on mulle sellisena tundunud.