23-04-2013, 12:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2013, 12:42 PM ja muutjaks oli Thompson.)
(23-04-2013, 12:20 PM)v6sa Kirjutas: Natuke teemasse ju küll, ei tohiks väga OT olla.
ABD on siis midagi ETS taolist. Ehk pidurdatakse läbi libisema kippuvat ratast. Loodetavasti toiemtab ABD ikka kiiremini, kui paari sekundi kaupa... Meite HH ETS-il kulub paar sekundit, et pöörlev ratas kinni püüda ja sellega veojõud teisele rattale suunata. Mis omakorda läbi libisema hakkab ja protsess kordub...
ASD ongi lukustuv differ.Kui lollkasutajad ei ole seda ära tapnud, siis annab hüdrosurve 100% luku.
No nagu ma lugesin, siis ABD on väljatöötatud Porsche AG poolt ja lülitatakse välja alles 90 km tunnis. Mõeldud asendama piiratud libisemisega difrit. Minul toimib ta päris hästi. Olen päris palju kordi ennas kinnijäämisolukordadest lihtsalt välja brute-force-nud. Sõber kes plangu sprinteriga ringi sõitis, pidi liivaämbrit kaasas kandma.
![Icon_neutral Icon_neutral](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_neutral.gif)
ON/OFF lukkdiffer on ikkagi parem. vajutad nuppu ja lukus.
Hmm, huvitav, kas selle asemel et igasugu elektroonikat toppida, saaks ASD niiöelda... MSDks teha. Vajutad nuppu, kuskil lükkab solenoid hüdroklappi ja differ ongi lukus.
Minu 722.5 kast elab väga hästi ilma elektroonikata.