13-04-2013, 04:07 PM
(13-04-2013, 03:30 PM)Priit Kirjutas:Linnavahel kriipsuvahe hakkama panna pole probleem jh. Juhul kui ta veega sõidaks, siis ilmselt seda teemat poleks siin ka(13-04-2013, 11:25 AM)DimitiS Kirjutas:Sellise januga on autoga mitte tegelemise korral antud tingimustel (keskmine kulu 15l/100 50/50 maantee/linn korral) kütte eest makstud lisahind rahas 10000 km peale 800-900 eurot võrreldes korras autoga, mis võtab sellisel puhul mitte üle 8-9 liitri/100 km olenevalt liikluseeskirjadest kinnipidamisest ja jala raskusest.(13-04-2013, 11:13 AM)jyrx66 Kirjutas: .... Kuid nagu mainisin siis lasen teha vastavad protseduurid, et viga välja selgitada
Ah ära näe vaeva ja ära raiska oma raha! Viga on lihtsalt selles, et sa mõõdad oma auto kulu. Kõigil teistel võtab ka samamoodi palju aga nad ei mõõda või ei räägi.
Sa lihtsalt jäta see kulu enda teada, kõigile ütle, et võtab 6 sajale.
Ma ei ole oma autoga talvel küll kulu mõõtnud, aga W124 täislastis autoga 603.960 mootoriga (auto täismass sama mis W210, tehase antud kulu suurem kui W210) sai suvel ca 3000 km reisi keskmiseks, mis sisaldas nii kiirteid, linnu, mägesid ja ka Poola külavahet, napilt 7 l/100 keskmiseks (mõõdetud täis paagi meetodil).
Ka näiteks WW T4 Caravellega 2,4 diisel 57 kW suurema seltskonnaga Põhja-Soomes käies tuli kütusekulu ca 8,5 l 100; teisel aastal Caravelle T4 1,9 turbokaga napilt 8. (need tripid siis kevadel, aga Eesti mõistes talvetingimustes (hommikuti üle -20), pedaaliga tagasi ei hoidnud).