12-04-2013, 10:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2013, 10:46 PM ja muutjaks oli Thompson.)
Noniihhh, vahepeal pole nagu eriti miskit olulist toimunud. See asi mida ma vahepeal üritasin aretada, well, sellega on nii nagu ta on. Kulutatud rahast ja ajast on vits kahju aga noh... see selleks.
Igaljuhul on mul ikkagi kopp ees sõita 90km/h@3500rpm, seega ostsin Zeka käest 722.5 kasti ja panin Imre juures aja kinni.
Well, täna hakkas action pihta.
Kõigepealt tuli vana kast ära tirida. See oli nats keeruline kuna roolilatt segas turbiini lahtiühendamist. Tehtud see siiski sai eksole...
Uus ja vana kast kõrvuti, siit algasid ka esimesed probleemid...
1. Käigukasti tagumised leevendid olid erinevad ja vanalt uuele kinnitust tõsta ei saanud - selle probleemi lahendus tuleb tagapool.
2. Vanal kastil oli spidomeetri andur kastis, uuel kohta polnud. - haarasin õlekõrre ehk helistasin sõbrale kes ütles et saab ehitada karbikese mis muudab abs anduri signaali spidokale loetavaks.
3. Uuele kastile on vaja leida kickdowni ja 5 käigu solenoidi pistik - pole veel leidnud.
4. Vana kasti käiguvahetustrossi kinnitus ei sobi uuele - otsustasime et keevitame mingi erzats kinnituse käigukasti tugitala külge.
5. Vanal kastil oli suur õlivann, uuel väike - läheb vahetusse, kuna tegemist on heavy duty masinaga, siis parem rohkem õli kui vähem.
6. Käiguvahetustrossi munakas oli roostes ja kinni - roosteeemaldiga sai lahti. Peab sinna kõvasti tavotti panema ja mingi kummikatte leiutama.
7. Mingi trossi ja konksude teema. vanal oli üks ja uuel kaks - midagi nad mõtlesid välja. Ma polnud kohapeal ja unustasin küsida.
Ja lähebki paika!
Siin parasjagu leiutatakse kronsteini.
ja siin on peaaegu valmislahendus.
Siiani suured tänud Imre&Kambale.
To be continued...
Igaljuhul on mul ikkagi kopp ees sõita 90km/h@3500rpm, seega ostsin Zeka käest 722.5 kasti ja panin Imre juures aja kinni.
Well, täna hakkas action pihta.
Kõigepealt tuli vana kast ära tirida. See oli nats keeruline kuna roolilatt segas turbiini lahtiühendamist. Tehtud see siiski sai eksole...
Uus ja vana kast kõrvuti, siit algasid ka esimesed probleemid...
1. Käigukasti tagumised leevendid olid erinevad ja vanalt uuele kinnitust tõsta ei saanud - selle probleemi lahendus tuleb tagapool.
2. Vanal kastil oli spidomeetri andur kastis, uuel kohta polnud. - haarasin õlekõrre ehk helistasin sõbrale kes ütles et saab ehitada karbikese mis muudab abs anduri signaali spidokale loetavaks.
3. Uuele kastile on vaja leida kickdowni ja 5 käigu solenoidi pistik - pole veel leidnud.
4. Vana kasti käiguvahetustrossi kinnitus ei sobi uuele - otsustasime et keevitame mingi erzats kinnituse käigukasti tugitala külge.
5. Vanal kastil oli suur õlivann, uuel väike - läheb vahetusse, kuna tegemist on heavy duty masinaga, siis parem rohkem õli kui vähem.
6. Käiguvahetustrossi munakas oli roostes ja kinni - roosteeemaldiga sai lahti. Peab sinna kõvasti tavotti panema ja mingi kummikatte leiutama.
7. Mingi trossi ja konksude teema. vanal oli üks ja uuel kaks - midagi nad mõtlesid välja. Ma polnud kohapeal ja unustasin küsida.
Ja lähebki paika!
Siin parasjagu leiutatakse kronsteini.
ja siin on peaaegu valmislahendus.
Siiani suured tänud Imre&Kambale.
To be continued...