05-12-2006, 06:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2006, 06:59 PM ja muutjaks oli soul.)
v6sa Kirjutas:Meegoga nõus. Ainult küsimus, kuidas amort lahti käib? Mingi stopperrõngas (nagu 123-l)?
Õõtsumine tuleb kas õli puudumisest või amordi enda probleemist (purunemine, kulumine).
Loogika (ja põtrade kogemuste) järgi peaks purunenud paun tagaosa jäigaks tegema, kuna õlil pole kuhugi liikuda amordi sisseliikumisel, gaasiruumi ju pole. Väga kindlalt muidugi seda ei väida, sest pole ühtegi pauna veel lahatuna kohanud. Samas ei tahaks uskuda, et paunades mingeid klappe kohtab. Vähemalt skeemi järgi neil küll mingit mõtet seal pole.
Vanale katkisele rõhuanumale oli võimalik peenike kruvikeeraja pikalt sisse lükata, uuele ei
ole võimalik, sellest ka õõtsumise probleem. Kas seal on klapp, vedru,
kuul või veel midagi, mis takistab nii kruvikeerajal kui õlil edasi liikuda
ei oska öelda. Vähemalt meistrimees kes on neid rõhuanumad piisavalt vahetanud ütles kohe milles asi, et see nn klapp ei pea enam ja sellest ka õõtsumine. Igaljuhul oli õõtsumise ajal õli normis ja mingeid lekkeid kuskilt näha polnud.