05-12-2006, 03:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2006, 04:01 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Raputamine on reeglina rõhuanumate - "paunade" suremise tulemus. Need olid vist mingi 1,5 kEEK tükist. Kas mitte Kristjanil siin polnud sarnane probleem?
Põdrad väidavad, et amort ei pidavat lahti käima. Erinevalt 123 omast. Meil pole katselendureist kuulda olnud. Väljanägemiselt on küll erinevad...
124 tagaamordid pole isereguleeruvad. Tegemist on nivoosüsteemiga, mis hoiab tagaosa koormusest sõltumatult ühel kõrgusel. Seda saavutatakse amortisaatorites oleva õlikoguse muutmisega. Pump on mootori küljes, paak ees vasakul kapoti all ja regulaator on kere küljes tagasilla kohal. Samas paiknevad ka rõhuanumad. Kummagi poole jaoks on eraldi rõhuanum ja hüdrosilinder-amortisaator.
Mõnus asi, kuni töötab. Ja kui ei tööta, siis on kallis remontida, kuid seda väärt (kui käru/kaupa vead).
Uue amordi hind on mingi 6 kEEK, kasutatuid liigub samuti. Kindlasti ei soovita panna kasutatud rõhuanumat. Üheks mureks on torude läbiroostetamine. Neid saab asendada hüdrovoolikutega. Või lasta teha uued piduritorude valmistaja juures. Voolikut on lihtsam paigaldada, aga survepoole voolik peab olema vähemalt 20 MPa survele!!! Ning korralikult kinnitatud saama.
Amorte saab vahetada tavaliste vastu, kuid siis tuleb vahetada ka vedrud - originaalid on arvestatud hüdraulika toetusele. Lisaks kaob üks MB eelis.
Vedelikuks on MB ZH-M, aga kasutatakse ka automaatkastiõli edukalt. Igal juhul eraldi vedelik, mitte tavaline õli.
Kindlasti uuri vanemaid teemasid, märksõnaks nivoo. Sarnast süsteemi on ka 126/140 juures kasutatud.
Põdrad väidavad, et amort ei pidavat lahti käima. Erinevalt 123 omast. Meil pole katselendureist kuulda olnud. Väljanägemiselt on küll erinevad...
124 tagaamordid pole isereguleeruvad. Tegemist on nivoosüsteemiga, mis hoiab tagaosa koormusest sõltumatult ühel kõrgusel. Seda saavutatakse amortisaatorites oleva õlikoguse muutmisega. Pump on mootori küljes, paak ees vasakul kapoti all ja regulaator on kere küljes tagasilla kohal. Samas paiknevad ka rõhuanumad. Kummagi poole jaoks on eraldi rõhuanum ja hüdrosilinder-amortisaator.
Mõnus asi, kuni töötab. Ja kui ei tööta, siis on kallis remontida, kuid seda väärt (kui käru/kaupa vead).
Uue amordi hind on mingi 6 kEEK, kasutatuid liigub samuti. Kindlasti ei soovita panna kasutatud rõhuanumat. Üheks mureks on torude läbiroostetamine. Neid saab asendada hüdrovoolikutega. Või lasta teha uued piduritorude valmistaja juures. Voolikut on lihtsam paigaldada, aga survepoole voolik peab olema vähemalt 20 MPa survele!!! Ning korralikult kinnitatud saama.
Amorte saab vahetada tavaliste vastu, kuid siis tuleb vahetada ka vedrud - originaalid on arvestatud hüdraulika toetusele. Lisaks kaob üks MB eelis.
Vedelikuks on MB ZH-M, aga kasutatakse ka automaatkastiõli edukalt. Igal juhul eraldi vedelik, mitte tavaline õli.
Kindlasti uuri vanemaid teemasid, märksõnaks nivoo. Sarnast süsteemi on ka 126/140 juures kasutatud.