03-04-2013, 02:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2013, 02:08 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(02-04-2013, 06:50 PM)DieForADequila Kirjutas: Ma olen suht segaduses nüüd. Eeldan,et hüdrovedeliku asemel käib sinna paaki ikka roolivõimu õli? See paak mis on roolivõimu peal. Ennem oli seal sees selline rohekas möks, mingi filter ka. Mina panin sinna roolivõimu õli peale kohe mis oli hoopiski teist värvi. Ehmatasin ise ka ära,et huvitav kas õli vana või milles asi on? Samas olen lugenud küll mingist hüdroõli paagist mis seoses vist nivoo süsteemiga, siiamaani arusaamatu see teema seoses veel mingi paagiga kus käib mingi ime õli sees ning mida see omakorda õlitab siis kõike kokku. Samas ei välista ka rihmapingutit, kuna see ka õhtal omadega, kuigi et rihm ei vilise.
Auto puhul paraku Aprilli lubada ei saa
RVõli on eriomadustega hüdrovedelik.
Vanematel on süsteemid eraldi paakidest, uuemate tandempump imeb mõlemad ühisest paagist.
RV ja nivoosüsteem ei ole väga pepsid õlile, kuid hüdrovedelik võiks seal ikka sees olla. Odavaim on ATFII, nii RV kui nivoosüsteemi mahlad on kallimad.
Mina hakkas peale nii: ostaks poest paar liitrit ATFi, imeks paagi sealsest sogast tühjaks ja paneks roolikarbist tuleva vooliku läbipaistvasse anumase. Nüüd kamandaks abilise rooli taha, valaks paagi servani õli täis ja laseks auto käivitada. Hoides paagis pidevalt piisavat kogust õli, laseks abilisel rooli servast servani kerida seni, kuni tagasivoolust tuleb puhast õli. Ja mootor seisma...
Kui probleemiks oli vedelik, siis see probleem on nüüd kõrvaldatud. Tuleb aga arvestada, et uus õli võib midagi lahti pesta, mistõttu seni toiminud süsteem äkki tõrkuma või lekkima hakkab. Harvaesinev juhus, kuid võimalik.
Nüüd on valida - kui närv kannatab, jätakski nii. Lihtsalt taseme sätiks normi.
Purist aga kordab protseduuri Fuchsi RVõliga