01-04-2013, 07:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2013, 08:40 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Friktsioon kettad ja lintpidurid.
Kas peaks välja vahetama kõik friktsioon kettad mille katetelt on sinna trükitud kirjad kadunud. Osad kettad on kuidagi mustaks tõmband, on see OK?
Esimene lintpidur B1 on päris korralik
Tagumine lintpidur B2
Friktsioon kettad K1 on üsna tumedad ja kahtlased, kas peaks vahetama?
Friktsioon kettad B3 ühel on kate üldse ära lennand??? Samas teised kolm on justkui uued. Millest see tingitud?
Kõik teflon rõngad on ka väsinud/mustaks kulunud.
Defektne B3 friktsioon edaspidi sõitmist ei oleks tohitinud segada.
Kindlasti läheb vahetusse K1 kolb hüdraulika juhtplokis, ka selle teflon rõngad näevad kulunud välja- mis on ühtlasi 2->3 käiguvahetuses väga oluline.
Kas peaks välja vahetama kõik friktsioon kettad mille katetelt on sinna trükitud kirjad kadunud. Osad kettad on kuidagi mustaks tõmband, on see OK?
Esimene lintpidur B1 on päris korralik
Tagumine lintpidur B2
Friktsioon kettad K1 on üsna tumedad ja kahtlased, kas peaks vahetama?
Friktsioon kettad B3 ühel on kate üldse ära lennand??? Samas teised kolm on justkui uued. Millest see tingitud?
Kõik teflon rõngad on ka väsinud/mustaks kulunud.
(01-04-2013, 06:33 PM)itbilen Kirjutas:Põhjuseid on rohkem kui üks, üldine tihendite kulumine ja arvatavasti ka vale lintpidurite vabakäik- ehk vanus
Kas leidsid p6hjuse käikude mittesujuvaks vahetuseks?
Defektne B3 friktsioon edaspidi sõitmist ei oleks tohitinud segada.
Kindlasti läheb vahetusse K1 kolb hüdraulika juhtplokis, ka selle teflon rõngad näevad kulunud välja- mis on ühtlasi 2->3 käiguvahetuses väga oluline.