01-04-2013, 05:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2013, 05:55 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Väga hea teema sisuliselt sama kasti kohta 722.3xx http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=27638
Automaatkast 722.435 mis pärineb 1995 W124 300D 100kW OM606.910 küljest (kast on esimese käigu stardiga)
Kast ei olnud võimalik trossi ja vaakum modulaatori kombineeritud reguleerimisega seadistada selliselt et kõik käiguvahetused oleksid kõikides pöörete vahemikes sujuvad. Aegajalt kippus rahulikult kiirendades 2->3 vahetus venima, pisut tõstis pöördeid ja vahetus ise venis- eriti külmalt.
Otsest libisemist polnud (kohapeal piduriga kinni kaapis).
~30 000km vana õli oli vardalt vaadates ilus ja puhas, otsest kärsahaisu ei tundnud.
Kui auto oli st. kast oli täiesti soe, näiteks peale 2-3 tundi kohapeal tiksumist, siis töötas kast suht ideaalselt.
"Kui usumeetrit uskuda, siis kasti läbisõit 470 000km"
Kõiksugu pudinad eest ja mootor koos kastiga maha. Kast tuleks enam vähem kuivaks lasta, sest muidu hakkab õli kasti tuulutusest mahajooksma ja siis kõik kohad seda jama täis.
R6 mootori puhul on soovituslik eemaldada väntvõllilt rihmaratas (siis rohkem ruumi) ning kasti õlijahutus torud (võivad kusagile takerduda)
Kardaani otsa flantsi kinnitus mutri lahti keeramiseks peaks kasutama mingisugust rakist, P käiguga kinni kasti võlli kinni hoida pole soovituslik. Mutri jaoks on vaja pikka padrunit, mina keevitasin kahest vene padrunist ühe aga neid padruneid leiab ka poest.
Kast hakkabki hargnema tagant poolt, tuleb eemaldada mõned splindid...
Seejärel esimese õlipumba eemaldamiseks peab kasutama loksutit, selleks on M8 keermed. Ja hakkabki vaikselt asju välja tulema.
Nagu näha, siis kasti karteri põhi on täiesti puhas, samamoodi ka õli.
Juhtploki puhastasin vaid cleaneriga, täiesti pulkadeks ei võtnud kuna ei paistnud väga määrdunud, lihtsalt kerge sade. Enne kokku panekut lasin cleaneril korralikult kuivada ja valasin uue õliga kokku.
Kuulikeste ja vidinate tagasi kokkupanemiseks kasutasin vaid enda fotosid mida telefonis oli kohe hea zoomida. Eks näis kas sai ka õigesti kokku.
Kasti korpus pestud kujul.
Automaatkast 722.435 mis pärineb 1995 W124 300D 100kW OM606.910 küljest (kast on esimese käigu stardiga)
Kast ei olnud võimalik trossi ja vaakum modulaatori kombineeritud reguleerimisega seadistada selliselt et kõik käiguvahetused oleksid kõikides pöörete vahemikes sujuvad. Aegajalt kippus rahulikult kiirendades 2->3 vahetus venima, pisut tõstis pöördeid ja vahetus ise venis- eriti külmalt.
Otsest libisemist polnud (kohapeal piduriga kinni kaapis).
~30 000km vana õli oli vardalt vaadates ilus ja puhas, otsest kärsahaisu ei tundnud.
Kui auto oli st. kast oli täiesti soe, näiteks peale 2-3 tundi kohapeal tiksumist, siis töötas kast suht ideaalselt.
"Kui usumeetrit uskuda, siis kasti läbisõit 470 000km"
Kõiksugu pudinad eest ja mootor koos kastiga maha. Kast tuleks enam vähem kuivaks lasta, sest muidu hakkab õli kasti tuulutusest mahajooksma ja siis kõik kohad seda jama täis.
R6 mootori puhul on soovituslik eemaldada väntvõllilt rihmaratas (siis rohkem ruumi) ning kasti õlijahutus torud (võivad kusagile takerduda)
Kardaani otsa flantsi kinnitus mutri lahti keeramiseks peaks kasutama mingisugust rakist, P käiguga kinni kasti võlli kinni hoida pole soovituslik. Mutri jaoks on vaja pikka padrunit, mina keevitasin kahest vene padrunist ühe aga neid padruneid leiab ka poest.
Kast hakkabki hargnema tagant poolt, tuleb eemaldada mõned splindid...
Seejärel esimese õlipumba eemaldamiseks peab kasutama loksutit, selleks on M8 keermed. Ja hakkabki vaikselt asju välja tulema.
Nagu näha, siis kasti karteri põhi on täiesti puhas, samamoodi ka õli.
Juhtploki puhastasin vaid cleaneriga, täiesti pulkadeks ei võtnud kuna ei paistnud väga määrdunud, lihtsalt kerge sade. Enne kokku panekut lasin cleaneril korralikult kuivada ja valasin uue õliga kokku.
Kuulikeste ja vidinate tagasi kokkupanemiseks kasutasin vaid enda fotosid mida telefonis oli kohe hea zoomida. Eks näis kas sai ka õigesti kokku.
Kasti korpus pestud kujul.